خبرگزاری کار ایران

سامان نریمان جهان در گفت‌وگو با ایلنا:

برانکو نمی‌توانست به تیم برنده خودش دست بزند/ با دو پاس گل امیدوار بودم دیده شوم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۳۵

بازیکن پیکان می گوید با توجه به شرایط پرسپولیس و اینکه برانکو به ترکیب تیمش دست بزند، مجبور به جدایی شده است.

سامان نریمان جهان در  گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در خصوص وضعیت فعلی پیکان گفت: خدا را شکر با کادر جدیدی که به تیم اضافه شدند انگیزه بالای  بازیکنان و شرایط تمرینات که به خوبی پیش می رود. هرروز تمرینات خوب و پرفشار و آمادگی بدنی ، آرام آرام  برای نیم فصل دوم آماده می شویم . و خدا را شکر بازی دوستانه ای که داشتیم توانستیم ببریم این نشان دهنده این است که تیم تکان خورده و آن روحیه ای که پایین آمده برگشته است چون باشگاه از نظرفنی و امکانات خیلی خوب است. مطمئن باشید پیکان آماده تر و با برنامه تر با کادر فنی جدیدی و تجربه ی بالایی که دارند انشاالله بتوانیم رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم.

وی در خصوص گلزنی در بازی دوستانه برابر پارس جم جنوبی ادامه داد: بله خدا را شکر گل زدم. همه تلاشم را می کنم که در تیم موثر باشم، گل زدن یا نزدن مهم نیست و خدا را شکر بازی را بردیم و توانستم به تیم کمک کنم.

بازیکن تیم پیکان در خصوص مهدی تارتار و نتایجی که پارس جم کسب کرده گفت: من با آقای تارتار در گسترش فولاد کار کرده ام.  آقای تارتار مربی تیم ما بودند بهترین مربی لیگ برتر به نسبت امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم شدند. چون ایشان از نیم فصل دوم به  گسترش فولاد اضافه شدند. چون با ایشان کار کردم می گویم قابلیت فنی بسیار بالایی دارد و در این دوسال در پارس جم جنوبی نتایج بسیار خوبی گرفتند.

نریمان جهان در خصوص اینکه فرصت دیده شدن در پرسپولیس را نداشت گفت: در برهه ای به پرسپولیس رفتم که تیم داشت خوب نتیجه می گرفت و آقای برانکو نمی توانست به ترکیب برنده خودش دست بزند. ولی در همان دقایق کمی که وارد زمین شدم  و دو پاس گل دادم  سعی کردم که قابلیت های خودم را نشان بدهم.حالا قسمت اینطور شده و خدا اینطور خواسته است. آینده مهمتر است چون گذشته، گذشته.

وی در خصوص پیشنهادهای همکاری تیم های لیگ برتری گفت: چند جایی صحبت شده بود. ولی پیکان را دوست دارم چه از نظر بازیکنان، چه امکانات و خود باشگاه و مدیریتش را را دوست دارم اینجا راحت هستم. فعلا اینجا راحت هستم منتهی چهار، پنج  پیشنهاد دارم اگر روزی بخواهم بروم به باشگاه اطلاع می دهم و حرفهایم را با آنان در میان می گذارم و با آنها توافق می کنیم.فعلا نظرم اینجاست و فکر خیلی قوی درگیر پیکان است و احساس می کنم نیم فصل دوم و فصل های بعد خوب نتیجه می گیریم به همین خاطر اولویت اولم پیکان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز