خبرگزاری کار ایران

مربی ارمنستانی پیکان در گفت‌گو با ایلنا:

در قرن 21 این اتفاقات در فوتبال ایران اصلا خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۵۶

مربی دروازه بانان پیکان معتقد است بالا رفتن قیمت ارز کیفیت لیگ فوتبال ایران را پایین آورده است.

هاروت آبراهیمیان  مربی دروازه بانان پیکان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص  نحوه یادگیری زبان فارسی گفت: خودم در ایران فارسی یاد گرفتم،  هوشم خوبه، ماشاالله !

وی درباره وضعیت تیم پیکان ادامه داد: خدا را شکر خوب است. بچه ها استراحتی کردند و بعد از این اتفاقات بد که آخرین بازی ها افتاد  بالاخره ضربه محکمی  هم روحی هم روانی برای همه ما بود. خدا را شکر امیدوارم رفته رفته بهتر شویم. الان می بینم  بازیکنان خیلی با حوصله،  با میل و  امید مشغول تمرین هستند. به امید خدا.

مربی دروازه‌بانان پیکان درباره همکاری با فرکی گفت: خودم در حدی نیستم که بخواهم درباره آقای فرکی نظری بدهم. او بازیکن بزرگی بوده و به عنوان مربی دو قهرمانی به دست آورده است  سالها در ایران مربی بوده امیدوارم و مطمئن هستم با او روند تیم بهتر شود. در جدول تا حداکثر جایگاهی که ممکن است بالاتر می رویم.

آبراهیمیان با مقایسته سطح لیگ ایران و ارمنستان گفت"  اگر ده سال پیش به من می گفتید ، صد در صد لیگ ایران بهتر از ارمنستان بود. اما حالا در کشور کوچک ارمنستان همه آکادمی های خودش دارند با وجود اینکه همه تیم ها خصوصی هستند. اما درایران باشگاهی داریم که زمین چمن ندارد، امکانات ندارد. گاهی اوقات پول ندارد. در قرن 21 این موارد  اصلا قابل قبول نیست. این وضعیت ارز که اتفاق افتاد خیلی بد شد، امیدواریم ادامه پیدا نکند. هم برای باشگاه کار خیلی سخت می شود چون که نمی تواند بازیکنان  یا مربیان خوب و با کیفیت بیاورد. هم بازیکنان خوب به خصوص جوانها از ایران می روند و لیگ ایران کیفیت خودش را از دست می دهد. امیدوارم این شرایط ادامه پیدا نکند.

وی در خصوص ادامه همکاری با تیم های ایرانی بعد از اتمام قراردادش گفت: ببین برادر! هیچ وقت نمی توانم از خدا جلوتر گام بردارم. تصمیم دست خداست. سال اول که با مرحوم حجازی به ایران آمدم (خدا رحمتش کنم) فکرش را هم نمی کردم بیشتر از یکسال کار کنم. الان می بینم یکسال شد دو سال، دو سال شد سه سال و به پانزده سال رسیده است. دیگر انگار ایران وطنم خودم شده و در تعطیلات که به ارمنستان می روم دلم برای اینجا، تهران و مردم خونگرمش تنگ می شود. چرا که ایرانی ها خیلی شیرین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز