خبرگزاری کار ایران

کریمی: در 30 سال مربیگری با هیچ تیمی سقوط نکردم/ نساجی راحت صعود نکرده که راحت سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۹۳

فیروز کریمی در مورد شرایط این روزهای نساجی و پذیرفتن هدایت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، این روزها صحبت از فیروز کریمی به عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت نساجی مازندران است و حتی گفته می‌شود طرفین در آستانه امضای قرارداد هستند.

فیروز کریمی در مورد به دست گرفتن سکان هدایت نساجی مازندران گفت: من برنامه های خودم را به مالک باشگاه داده ام و به آنها گفته ام که نیت من نیت خیر است و اگر در این برهه زمانی کاری از دست من ساخته باشد با کمال میل انجام می دهم.

کریمی ادامه داد: مردم دوست داشتنی مازندران این استحقاق و لیاقت را دارند که در لیگ برتر تیم داشته باشند زیرا در تمام تیم های لیگ های معتبر فوتبال یعنی چه در لیگ برتر، یک و دو و حتی تیم ملی حداقل دو، سه بازیکن مازندرانی حضور دارد. این یعنی اینکه منطقه، منطقه فوتبال خیزی است و این عاملی شد تا من قبول کنم که با توجه به اینکه در این منطقه سابقه همکاری نداشتم، اگر کاری از دستم ساخته است، انجام دهم.

فیروز کریمی با بیان اینکه از مالک نساجی تشکر می کنم که من لطف داشتند، ادامه داد: مالک نساجی از من دعوت کردند تا هدایت نساجی را به عهده بگیرم و انشالله خدا قسمت کند و همه دست در دست هم تا این تیم را حفظ کنیم. درست مثل پنج سال گذشته که من در سایر تیم های پرتماشاگر مانند ماشین سازی، ملوان، ابومسلم، ذوب آهن، صنعت نفت و ... با همکاری عوامل باشگاه به خواسته مان رسیدیم. ولی در این میان نیاز داریم که همه مردم، تماشاگران ، رسانه های محترم و ... همه و همه دست در دست هم بدهیم.

کریمی در مورد آغاز کارش با نساجی گفت: همین حالا هم دیر است زیرا بازی ها چهاردهم بهمن آغاز می شود و هفته آخر را هم باید از این زمان کم کنیم زیرا باید آماده بازی شویم و دیگر نمی توان به بازیکن فشار آورد. در واقع چهارده روز زمان داریم و همه تیم ها چند هفته ای است که آغاز کرده اند و ما باید یارگیری کنیم و علاوه بر آن جای چهار ، پنج بازیکنی که از تیم جدا شده اند را نیز پر کنیم و این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند ولی به هر حال باید تلاش کرد تا تیم مردمی و دوست داشتنی نساجی را به جایگاه خود برسانیم.

کریمی ادامه داد: من سابقه کار کردن با نساجی را در مقطع کوتاهی که آقای خلیلی به عنوان مدیر کارخانه بودند، به عنوان مشاور دارم ولی به عنوان مربی در این تیم پرهوادار حضور نداشتم ولی این تیم همیشه به عنوان رقیب عاقل و توانمند برای من قابل احترام بوده، به عنوان رقیبی که میدانش، میدانش پرشوری بوده است. در هر صورت امیدوارم با من یا بدون من این تیم به خواسته هوادارانش برسد.

کریمی در مورد شایعه درخواست مالی بالای خود از باشگاه نساجی گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. صحیح نیست که من موارد توافق را بگویم زیرا بعدها می گویند که این چه مربی است که با این شرایط حاضر به همکاری شده است. خود دوستان می توانند در این مورد و درخواست های من صحبت کنند. نمی دانم بر چه اساسی چنین حرفی می زنید زیرا من نه تنها در نساجی بلکه در هیچ کدام از تیم هایی که کار کرده ام به هیچ عنوان بحث مالی را مطرح نکرده ام زیرا اصلا ارزش ندارد. من فقط در جایی کار می کنم که به دلم بنشیند و اینکه چنین موضوعی را مطرح می کنند کمال بی انصافی است. اگر مسوولین باشگاه چنین چیزی را تایید کردند من حق مطلب را خدمت همه می گویم.

فیروز کریمی در مورد کار کردن با بازیکنان جوان تیم های پایه گفت: نگاه من به تیم های پایه خواهد بود ولی بلافاصله شدنی نیست. حالا مربیان قبلی براساس زمانی که داشته اند چنین کاری را انجام داده اند اما زمانی که ما داریم زمان محدودی است. شما به هر تیمی که داشته ام نگاه کنید، بدون استثنا از رده های پایه چهار یا پنج بازیکن را به تیم بزرگسالان معرفی کرده ام. همین سال گذشته من حسینی، حسین اندرزگویی، علی چراغعلی و ... را در تیم ماشین سازی به تیم بزرگسالان معرفی کرده ام. من هیچ ابایی از استفاده از بازیکن جوان ندارم. محمود شافعی هجده ساله را من وارد زمین کردم و شد پدیده مسابقات آسیایی. هیچ چیز فیروز کریمی معروف نباشد، در استفاده از بازیکنان جوان که معروف است.

وی افزود: من آرزو دارم تیم های پرهوادار مانند نساجی در لیگ برتر قوام داشته باشند و تیم های ریشه داری مانند پاس و ابومسلم، راه آهن و ... به فوتبال ما بازگردند زیرا واقعا حیف است. به نظر شما حیف نیست تیمی مانند ملوان چنین وضعیتی داشته باشد و تیم های بدون ریشه ای که با هزار برنامه و صدها میلیارد نمی شود برایش پایه و ریشه ساخت در فوتبال حضور داشته باشند؟ قدمت و ریشه که با پول به دست نمی آید، نساجی ماحصل تلاش همه مردم مازندران است، مگر به همین سادگی نساجی به اینجا رسیده که حالا به راحتی اگر نتوانم کاری انجام دهم سکان هدایتش را به دست بگیرم.

کریمی در پایان گفت: الحمدالله و از صدقه سر حضرت زهرا تا کنون سابقه سقوط با هیچ تیمی را در کارنامه سی ساله فوتبالم نداشته ام. من هر جا که از ابتدا حضور داشتم تیم را برای قهرمانی بستم، حالا یا جام و مقام آوردم یا سهیمه گرفته ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز