خبرگزاری کار ایران

اعتراض آبی پوشان به جدایی مبعلی: رضایتنامه می‌خواهیم!

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۹۴

برخی از بازیکنان استقلال خوزستان به دنبال جدایی از این تیم بودند که با پاسخ منفی مسئولان باشگاه مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و درگیر حواشی متعددی شده است. شرایط نابسامان مالی از یکسو و همچنین محرومیت از جذب بازیکن از سوی دیگر باعث شده تا این تیم شرایط خوبی را تجربه نکند. ایمان مبعلی ستاره و مربی این تیم از استقلال خوزستان جدا شده و همین امر نیز بازیکنان را ناراحت کرده است.

برخی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال خوزستان با مراجعه به باشگاه خواستار دریافت رضایتنامه هستند تا به تیم‌های دیگر بپیوندند. مسئولان باشگاه به آن‌ها اعلام کرده‌اند که اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهند و بازیکنان باید در این تیم بمانند اما با توجه به جدایی مبعلی شاهد یک رفتار دوگانه از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هستیم.

همین امر موجب ناراحتی و دلخوری برخی از بازیکنان این تیم شده است. این بازیکنان با پیشنهادهای خوبی از داخل و خارج ایران مواجه هستند. این پیشنهادات از کشورهای حوزه خلیج فارس است و ظاهرا مبلغ چشمگیری هم به این بازیکنان پرداخت می‌شده است اما این نفرات اجازه جدایی را نیافتند.

تمرینات این تیم از روز شنبه 15 دی ماه تا چهارشنبه 26 دی ماه تمرینات خود را در زمین گروه ملی دنبال کرد و در دو روز گذشته بازیکنان به استراحت پرداختند و دوباره از امروز تمرینات خود را زیر نظر کریم بوستانی دنبال خواهند کرد.

باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در انتظار این باشگاه خواهد بود و مدیران تیم چگونه می‌توانند روحیه را به اردوی آبی‌پوشان اهواز برگردانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز