خبرگزاری کار ایران

حمله دوباره مارادونا به لیونل مسی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۹۲

بسیاری می‌گویند که انگار لیو از سیاره دیگری به زمین آمده اما از دید دیه‌گو مارادونا، مسی بازیکن بزرگی است که رهبر بزرگی نیست.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی از دید برخی از طرفداران و کارشناسان فوتبال بهترین بازیکن تاریخ است. این بازیکن شماره 10 با توپ کاری می‌کند که دنیا از تماشای فوتبال لذت می‌برد. 

مارادونا که چند روز به دلیل خونریزی داخلی در بیمارستان بستری بود، در نشستی خبری شرکت کرد و به مسی حمله کرد. او گفت که مسی را یکی از دوستان خود می‌داند اما از فرصت استفاده کرد و به این بازیکن تاخت. مارادونا که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت مسی را در تیم ملی آرژانتین به عهده داشت، گفت: «من مسی را با تمام قلبم دوست دارم. آنها می‌خواهند او را رهبر تیم کنند اما او نمی‌تواند این کار را انجام دهد چون او فقط در دنیای ورزشی خودش به همراه خانواده‌اش به سر می‌برد.»

این نخستین باری نیست که مارادونا به مسی می‌تازد. او پس از حذف آرژانتین از جام جهانی 2018 هم گفته بود که این ناکامی تقصیر مسی است: «او بازیکن بزرگی است اما کارش را درست انجام نمی‌دهد. اینکه او را رهبر تیم کنید یعنی فقط وقت خود را هدر داده‌اید، چون او پیش از مسابقه بیست بار به دستشویی می‌رود. او فردی ترسو است. بیایید دیگر به مسی اتکا نداشته باشیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز