خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد دریافت پیراهن شماره 10 برای وسوسه ستاره آبی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۹۰

بایرن مونیخ برای بار چهارم برای خرید کالوم هادسون-اودوی، بازیکن نوجوان چلسی پیشنهاد داده است. آنها این بار پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای خرید او ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا،  سران چلسی به این ترتیب تحت فشار هستند تا این بازیکن محصول آکادمی خود را به فروش برسانند.چلسی هنوز با پیشنهاد مونیخی ها موافقت نکرده است و سران باشگاه امیدوارند که قرارداد این بازیکن 18ساله را تمدید کنند، اما آنها نتوانسته‌اند با هادسون-اودوی به توافق برسند. او از این ناراحت است که در تیم اصلی به او بازی نمی‌رسد.

با توجه به این که از قرارداد او تنها 18 ماه باقی مانده است، باشگاه چلسی شاید به این نتیجه برسد که پیشنهاد بایرن مونیخ را بپذیرد.

یوونتوس، رئال مادرید و بروسیا دورتموند هم به این بازیکن علاقه نشان داده‌اند، اما بایرن بیش از همه پی‌گیر خرید او بوده است و سران باشگاه حتی حاضرند پیراهن شماره 10، که او می‌خواهد را به این بازیکن بدهند.

نیکو کواچ، مربی بایرن گفته که باشگاهش اوضاع این بازیکن را زیر نظر دارد: «هادسون-اودوی همسن جیدون سانچو (بازیکن بروسیا دورتموند) است، که در آلمان بسیار موفق بوده است.

کاملا طبیعی است که ما از اوضاع این بازیکن آگاه باشیم و او را دنبال کنیم. برای این که بدانید که آیا انتقالی انجام می‌شود یا این که این انتقال چه زمانی انجام می‌شود، باید از حسن صالح‌حمیدزیچ سوال کنید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز