خبرگزاری کار ایران

استحقاری:

بسیاری از تیم‌ها بازیکنان ما را هوایی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۲۵

سرمربی تیم بادران پس از بازی تیمش مقابل نود ارومیه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا, فرشید استحقاری پس از پایان بازی تیمش با نود ارومیه با اشاره به بازی سخت تیمش برابر نماینده ارومیه اظهار داشت : بازی خیلی مهمی بود علیرغم اینکه تیم نود ارومیه در قعر جدول قرار دارد اما از اوایل هفته جاری به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که بازی بسیار سختی در پیش رو داریم چرا که تیم حریف برای برد به زمین نمی آید بلکه برای خودنمایی پا به  میدان می گذارد تا نشان دهد حق ما بیشتر از این است‌.
استحقاری ادامه داد : ما در نیمه اول تیم حریف را دست کم گرفتیم و بازیکنان مان خوش بین بازی کردند اما در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و چند موقعیت نیز بدست آوردیم اما متاسفانه این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.
سرمربی بادران در خصوص فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت: در فوتبال ما رایج نشده است که نقل و انتقالات نباید پس از سه هفته از بازی ها  صورت گیرد و بسیاری از تیم ها از این موضوع سوء استفاده کرده و بازیکنان ما را هوایی می کنند و این در اصل ساختار فوتبال ما است در حالی که سه هفته از زمان شروع نقل و انتقالات می گذرد و بازی های دور برگشت آغاز شده اما باز جابه جایی بازیکنان ادامه دارد و این برای تیم ها مشکل ساز است چرا که پیشنهاد اغوا کننده به بازیکنان داده می شود و بازیکن را هوایی می کنند.
او در پایان گفت: در نیمه اول بازی تیم نداشتیم و در نیمه دوم توانستیم تیم را جمع کنیم!! و تا جمع کردن این تیم خون دل خوردیم!!
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز