خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ آزادگان ؛

احمدزاده: به هواداران حق می‌دهم احساس ناامیدی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۱۱

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی پس از پایان دیدار تیمش مقابل خونه به خونه در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش ایلنا, محمد احمدزاده پس از پایان بازی تیمش برابر خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد : می دانستیم تیم های میثاقیان چطور بازی می کند با این وجود نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم ایجاد تنها ۳-۴ موقعیت گل در یک مسابقه آن هم در زمین خودی اصلا پذیرفته نیست.

احمدزاده ادامه داد : پس از پایان نیم فصل فرصت زیادی را بابت مشکلاتی که همه در جریان این مشکلات هستند از دست دادیم این عامل را دلیل اصلی ضعف بدنی بازیکنان و بازی ضعیف امروز می دانم البته شاید اینکه بازیکنان این بازی را از پیش برده می دانستند هم مؤثر بوده که در هر صورت مسئولیت آن بر عهده من است.

سرمربی ملوان بندرانزلی افزود : به هواداران حق می دهم از بازی امروز احساس ناامیدی کنند اما با اطمینان می گویم همه تلاش می کنیم تا دوباره در شرایط خوب پایان نیم فصل قرار بگیریم و با همین بازیکنان نتایج قابل قبولی خواهیم گرفت به همین دلیل نباید ناامیدی را به خود راه دهند اما باز هم از همه مسئولین درخواست می کنم به کمک ملوان بیایند.
وی بیان کرد : پنجره نقل و انتقالات برای ما باز نشد و با زحمت توانستیم مجوز حضور بازیکنان تیم های پایه مان در تیم بزرگسال را بگیریم.
او اضافه کرد : تا اینجای فصل از همه اعتبار و ارتباطات مان برای حل مشکلات باشگاه استفاده کرده ایم اما پرداخت یک جای یک میلیارد ششصد - هفتصد میلیون تومان بدهی های به جا مانده از مدیریت های سابق برای مالک جدید مقدور نیست و نمی توان همه مشکلات را به گردن وی انداخت.
احمدزاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تاثیر چمن ورزشگاه تختی و باد بر کیفیت بازی امروز ملوان گفت : هر چه باید می گفتیم را قبلا گفته ام. شما هم پیگیری کرده اید اما هیچ نتیجه ای حاصل نشده است بنابراین ترجیح می دهم دیگر در این مورد صحبتی نکنم تا حمل بر بهانه جویی نشود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز