خبرگزاری کار ایران

کروز: برای ساختن خانه نباید از سقف شروع کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۸۹

مربی تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی کشورمان اظهار داشت: در درجه اول خوشحالیم که بعد از بازی مصدوم نداشتیم. بازیکنان را به دو قسمت تقسیم کردیم. یک گروه ریکاوری می کنند و گروه دیگر تمرین انجام می دهند. برد ۵ بر صفر مقابل یمن نتیجه خوبی است و تمرکز ما از حالا به بازی با ویتنام است.

وی درباره اینکه بازیکنان تیم ملی به خاطر برد دیشب مغرور نمی‌شوند، افزود: مطمئنا این طور نیست. با این بازیکنان در سال های قبل کار کردیم و می دانیم از این تفکرات ندارند. بازی با ویتنام خوب است و آنها تیم خوبی هستند. بازی های آنها را دیده ایم و بازی سختی با آنها داریم.

مربی تیم ملی درباره اینکه با نتیجه دیشب چقدر تیم ایران به قهرمانی در آسیا نزدیک شده گفت: فکر می کنم در حال حاضر زود است که درباره قهرمانی حرف بزنیم. برای ساخت خانه نمی شود از سقف شروع کرد و باید از فونداسیون کار را آغاز کرد. بازی های مقدماتی هم برای ما حکم همین فونداسیون را دارد و باید در بازی با ویتنام و عراق هواداران تیم ایران را خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه چقدر روی ضربات ایستگاهی کار کردید و مدافعان و دروازه بان تیم ملی دیشب محک نخوردند تصریح کرد: درباره سوال اول باید بگویم مثل همه تیم ها روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و تلاش می کنیم از این راه موفق شویم. درباره سوال دوم باید بگویم که ما برای هر چیزی آماده هستیم. در قسمت دروازه و دفاع همه تلاش خود را می کنیم. درست است که خوب محک نخوردند اما در همه بازی ها در نظم تیمی خود را رعایت می کنیم. سبک و شیوه بازی ما نسبت به جام جهانی کاملا متفاوت است.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از نقاط ضعف تیم ملی در بازی دیشب ندادن پاس‌های آخر خوب و مناسب بود عنوان کرد: جواب شما را با لبخند می دهم. اگر در ضربات آخر دقت لازم را نداشته پس باید چند گل می زدیم؟ می دانیم نقاط ضعفی داریم و نمی شود همیشه عالی بود. به همین دلیل روی این نقاط ضعف کار می کنیم تا این نقاط ضعف را هم پوشش دهیم. البته در طول ۹۰ دقیقه نمی شود در یک سطح بالا بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز