خبرگزاری کار ایران

بررسی فنی دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا با عباس چمنیان

فشار روانی روی امارات مشهود بود / بحرین فراتر از حد انتظار بود / نتیجه این مسابقا یک زنگ خطر برای دیگر تیم‌های مدعی بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۹۳

کارشناس فوتبال ایران در مورد دیدار افتتاحیه‌ی جام ملت‌های آسیا بین امارات و بحرین به اظهار نظر پرداخت.

عباس چمنیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: میزبان آمده بود تا با برد در بازی اول تورنمنت را خوب شروع کند اما فشار روانی باعث شد تا این تیم نتواند آن طور که باید و شاید خود را نشان دهد و فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد. سرمربی  تیم امارات که مربی بزرگی هم هست غرق در جریان مسابقه بود و واکنش‌های مناسبی به اتفاقات جریان بازی نداشت.

وی در مورد وابستگی امارات به عمرعبدالرحمن نیز گفت: این امری طبیعی است و در تمام تیم‌ها هم رخ می‌دهد. عبدالرحمن با بدشانسی و مصدومیت جام را از دست داد و بازیکنان این تیم هم به دلیل عادت نکردن به اینکه بدون او بازی کنند نتواستند خوب فوتبال بازی کنند. البته اعتقاد دارم این شرایط رفته رفته تغییر خواهد کرد و امارات بهتری را در دیدارهای دوم و سوم شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عملکرد تیم بحرین نیز تصریح کرد: تیم بحرین فوتبال خوبی را بازی کرد و موقعیت‌های این تیم هم بیشتر از امارات بود. بازیکنان این تیم گردش توپ را به خوبی انجام می‌دادند و عملکردشان فراتر از حد انتظار بود. انشجام این تیم در کارهای دفاعی از نکات قابل توجه این تیم بود. همچنین نظم آن‌ها در زمین و سبک فوتبال مبتنی بر کارهای بدنی که از فوتبال اروپای شرقی نشات گرفته بود باعث این شد که این تیم این نتیجه خوب را رقم بزند. در کل باید بگویم بحرین فراتر از حد انتظار بازی کرد.

چمنیان در پایان گفت: عملکرد این دو تیم در این مسابقه بیانگر یک واقعیت بود و یک زنگ خطر برای همه‌ی تیم‌های مدعی به صدا در آمد. تیم‌های آسیایی پیشرفت خوبی داشته‌اند و می‌توانند برای تیم‌های بزرگ دردسر ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز