خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب دیلی میل؛ محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۱۸

نشریه دیلی‌میل انگلیس مدعی شده است که امکان دارد تیم فوتبال منچسترسیتی به خاطر نقض دوباره قانون بازی جوانمردانه مالی، با سنگین‌ترین جریمه‌‌ ممکن که محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا است مجازات شود.

به گزارش ایلنا، در همین حال ایوه لترمه رییس کمیته مستقل کنترل مالی فوتبال باشگاه به یک نشریه بلژیکی گفته است که گزینه محرومیت من‌سیتی از لیگ قهرمانان اروپا روی میز یوفا قرار دارد.

لترمه به نشریه «اسپور و استراتژی» بلژیک گفت: «اگر گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشد، ممکن است منچسترسیتی شدیداً به دردسر بیفتد. این منجر به اعمال سنگین‌ترین مجازات ممکن یعنی محرومیت از رقابت‌های یوفا می‌شود. اگر اطلاعات ارائه شده درست باشد، یک مورد از تخلف در ارائه گزارش صادقانه خواهیم داشت. قوانین بازی جوانمردانه مالی به گونه‌ای است که باشگاه‌ها را ملزم می‌کند سه ماه پس از بستن حساب‌های مالی‌شان گزارش آن را ارائه و باید آمار و ارقام مربوطه را اعلام کنند. بعد از آن هم ما به صورت تصادفی صحت این گزارش‌ها را بررسی می‌کنیم. این گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به صورت داخلی و خارجی تأیید خواهند شد.»

طبق گزارش‌ نشریه اشپیگل آلمان و بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده توسط پایگاه اینترنتی افشای اسناد محرمانه فوتبال «فوتبال لیکس» مالکان سیتی در اعلام گزارش‌های مربوط به قراردادهای اسپانسری خود مرتکب تخلف شده‌اند. در این اسناد آمده است که گروه ابوظبی یونایتد، هلدینگی که مالک باشگاه منچسترسیتی است مستقیماً 5/59 میلیون پوند از قرارداد اسپانسری سالانه شرکت اتحاد را می‌پردازد در حالی که این ایرلاین تنها 8 میلیون پوند در سال به سیتی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز