خبرگزاری کار ایران

عملکرد آزمون زیر نظر همبازی سابق لئو

ژاوی، لیونل مسی آسیا را انتخاب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۵۰

پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا 2019، اسطوره باشگاه بارسلونا ژاوی هرناندز قرار شد اعلام کند که از نظر او لیونل مسی آسیا کدام بازیکن خواهد بود؛ پاسخ او شما را متعجب می‌کند!

به گزارش ایلنا، ژاوی، ستاره اسپانیایی تیم السد قطر پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا میهمان صفحه رسمی AFC بود تا با تماشای فیلمی از خلاصه درخشش بازیکنانی که به عنوان لیونل مسی آسیا شناخته می‌شوند را تماشا کند.

واکنش همبازی سابق کاپیتان تیم ملی اسپانیا و همبازی مسی از عملکرد این بازیکنان نشان می‌دهد او شگفت زده می‌شود اما این بازیکن سرشناس در نهایت یک بازیکن را انتخاب کرد.

برنده جام جهانی چاناتیپ سونگراسین تایلند، سردار آزمون ایران و وانگ شوانگ چین را بازیکنان برجسته‌ای می‌داند اما از نظر او عمر عبدالرحمن به عنوان لیونل مسی آسیا دست پیدا کرد. از نظر ژاوی این بازیکن تمام فاکتورهای لازم برای اعطای این لقب را دارد. 

عموری که البته به دلیل مصدومیت در جام ملت‌های آسیا حضور ندارد برای تیم الهلال عربستان بازی می‌کند.

فیلمی که در صفحه رسمی فیس بوک کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است را مشاهده می‌کنید:

 

حجم ویدیو: ۶.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۱۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز