خبرگزاری کار ایران

گلایه‌های مربی تیم امیدها بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی

درفشی فر همچنان در تبعید پرسپولیسی‌‎ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۰۸

پیشکسوت و مربی تیم امید پرسپولیس از وضعیت تیم‌های پایه گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، برانکو دو بازیکن جوان تیمش را در لیست مازاد قرار داد. اسماعیل حلالی، پیشکسوت سرخپوشان و مربی تیم امید این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما درباره قرار گرفتن نام شاهین عباسیان و احمد بهاروندی در لیست مازاد برانکو و همچنین مسائل دیگر مربوط به این رده صحبت کرد.

حلالی درباره جدایی این دو بازیکن گفت: آقای برانکو طبق رسم هر ساله تعدادی از بازیکنان تیم امید را به خدمت میگیرد تا در نهایت از میان آنها بازیکنان مورد علاقه خود را جذب کند. آقای بهاروند به همین صورت به تیم بزرگسالان منتقل شدند ولی متاسفانه با تصمیم سرمربی این همکاری پایان یافت امسال هم تعدادی از بازیکنان امید در اردوی قطر حاضر می‌شوند تا در صورت نیاز به تیم کمک کنند.

وی همچنین در خصوص مشکلاتی که بر سر راه تیم های پایه وجود دارد گفت: تیم های پایه باشگاه نیاز به امکانات بیشتری دارند تا در آینده به کمک تیم بیایند تیم های ما در زمینه فنی و روانی احتیاج به تقویت دارند تا در صورت حضور بازیکنانشان در تیم بزرگسالان دچار مشکل نشوند و در همین راستا آقای عرب سرپرست باشگاه قول مساعدت داده اند.

حلالی با اشاره به مشکلات مربوط به محل تمرین تیمش گفت: یکی از مشکلات دیگری که ما با آن رو به رو هستیم مشکل زمین برای تمرین و بازی هایمان است و غیر قابل استفاده بودن ورزشگاه درفشی فر این مشکل را تشدید کرده است و باشگاه برای حل کردن به زودی قول همکاری داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز