خبرگزاری کار ایران

خداحافظی با شماره 90؛ منشا در فهرست خروجی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۱۴۲

نام مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در فهرست خروجی این تیم به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری می‌تواند پس از یک سال محرومیت اقدام به جذب بازیکن جدید کند و به همین دلیل برنامه‌های زیادی برای حضور فعال در این پنجره نقل و انتقالاتی دارد تا کمبودهایش را جبران کرده و تغییرات مورد نظر کادرفنی را اعمال کند.

علاوه بر نفراتی که قرار است به جمع سرخپوشان اضافه شوند، برانکو نام چند بازیکن خود را هم در فهرست خروجی قرار داده که نام گادوین منشا هم در آن به چشم می‌خورد.

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس ابتدای فصل گذشته به دلیل درخشش در ترکیب پیکان در فصل شانزدهم به جمع سرخپوشان اضافه شد ولی هرگز نتوانست بازی‌های خوبش زیر نظر جلالی را در پرسپولیس تکرار کند و عملکرد پرنوسانی داشت.

منشا در فصل جاری در لیگ برتر تنها یک بار گلزنی کرده است و این عملکرد به شدت ضعیفی باری او محسوب می‌شود، هر چند وی در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی برای پرسپولیس داشت و از عوامل اصلی صعود تیمش به فینال بود.

به نظر می‌رسد منشا از شروع نیم فصل دوم در تیم دیگری حضور داشته باشد و باید دید مقصد وی کدام تیم خواهد بود. این بازیکن هم از لیگ برتر پیشنهاد دارد و هم از تیم‌های حاشیه خلیج فارس.

علاوه بر منشا،  شاهین عباسیان و احمد بهاروند هم دو نفر دیگری هستند که در فهرست خروج باشگاه قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز