خبرگزاری کار ایران

بیکی: دیدار با فرانسه سخت و دشوار است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۹۹۱

​مربی تیم ایران ب می گوید بازیکنان تیم ایران در مقابل انگلستان بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یعقوب بیکی با بیان‌ اینکه تیم انگلستان تیم جوانی بود، بیان کرد: در بازی نخست جدول مقدماتی تورجهانی لاهه مقابل تیم‌انگلستان در ست اول برتری مطلق با ایرانی ها بود و در ست دوم تیم انگلستان چند امتیاز پیشی گرفت اما با سرویس های خوب رحمان رئوفی توانستیم بازی را به سود تیم ایران به پایان برسانیم.

وی با اعلام اینکه اولین بار است که در این تورجهانی چهار ستاره شرکت میکنیم،ادامه داد: تجربه شرکت در تورهایی با چنین کیفیتی را نداریم، تورجهانی چهارستاره هلند در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و امیدواریم نتیجه ای در خور شان ایران کسب کنیم.

مربی ایران ب در خصوص بازی مقابل فرانسه، گفت: در دومین بازی مرحله مقدماتی باید به مصاف نماینده فرانسه برویم.

یعقوب بیکی در پایان گفت: بازی در مقابل فرانسه بازی سختی است. این تیم، تیم بسیار باتجربه ای است ، دیروز بازی خوبی را انجام دادیم و فیلم بازی را آنالیز‌ کردیم و امیدواریم در مقابل تیم فرانسه نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم به جدول اصلی این مسابقات صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز