خبرگزاری کار ایران

بررسی گلزن‌های تیم ملی در بازی با قطر؛ طارمی 13 شد، سردار 24

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۶۱

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات آماده می‌کند، دوشنبه شب در دیداری دوستانه که در ورزشگاه خلیفه دوحه برابر تیم ملی قطر برگزار شد به برتری دو بر یک دست یافت.

به گزارش ایلنا،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات آماده می‌کند، دوشنبه شب در دیداری دوستانه که در ورزشگاه خلیفه دوحه برابر تیم ملی قطر برگزار شد به برتری دو بر یک دست یافت. دیداری که در آن، مهدی طارمی در دقیقه ۱۷ و سردار آزمون دقیقه ۴۷ برای ایران گلزنی کردند.

در این مسابقه طارمی برای دومین بازی پیاپی گلزنی کرد. او که در بازی با فلسطین، تک گل ایران را زده بود، در بازی با قطر هم گل زد تا در سی و پنجمین بازی ملی‌اش، موفق به زدن گل سیزدهم خود شود و رضایت کی‌روش را جلب کند. دومین گل ایران را در این مسابقه، آزمون به ثمر رساند. بازیکنی که در سال 2018، در 9 بازی ملی برای ایران به میدان رفت اما تنها یک گل زد که آن گل، همین گل به قطر بود. این مهاجم 24 ساله روبین کازان، پس از این که در جام جهانی 2018 روسیه، مورد انتقاد گروهی از هواداران تیم ملی قرار گرفت، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت اما کی‌روش با این موضوع مخالفت کرد و سردار هم پس از غیبت در یک اردو و بازی با ازبکستان، دعوت مجدد به تیم ملی را پذیرفت.

او پس از این که در بازی با بولیوی، ترینیداد و توباگو و ونزوئلا موفق به گلزنی نشد، در بازی با قطر گلزنی کرد تا هم تیم ملی را به گل برتری و پیروزی برساند و هم در چهلمین بازی ملی‌اش موفق به زدن گل بیست و چهارم خود شود. سردار آخرین بار در بازی دوستانه ایران و روسیه قبل از جام جهانی 2018 گلزنی کرده بود و حالا موفق شد پس از یک سال و 2 ماه و 21 روز برای ایران گلزنی کند. سردار که در روبین کازان با 4 گل و 4 پاس گل عملکرد موفقی در لیگ روسیه داشت، حالا کی‌روش را هم امیدوار کرده تا همانند جام ملت‌های قبلی یکی از مهره‌های کارساز تیم او باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز