خبرگزاری کار ایران

ستاره اسپانیایی به دنبال ترک چلسی

فابرگاس در آستانه پیوستن به موناکو

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۴۶۰

ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی بعد از منتفی شدن انتقالش به میلان در آستانه پیوستن به شاگردان تیری آنری در تیم موناکو است .

به گزارش ایلنا و به نقل از گل ؛ هافبک 31 ساله اسپانیایی که سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد فصل سختی را زیر نظر مائوریتزیو ساری پشت سر میگذارد قراردادش در انتهای فصل به پایان میرسد و قصد تمدید قرارداد خود را ندارد و به دنبال ترک لندن در همین پنجره نقل و انتقالاتی  و پیوستن به تیمی است که زمان بیشتری برای بازی پیدا کند .

هر چند ساری معتقد است که چلسی به فابرگاس نیاز دارد و در نبود او به مشکل بر خواهد خورد و در صورت جدایی این هافبک بازی ساز، تیمش نیاز به جذب بازیکن جدید خواهد داشت .

بعد از مذاکرات میلان با چلسی و عدم توافق بر سر قیمت مورد نظر باشگاه لندنی حالا سسک فابرگاس در آستانه پیوستن به موناکو فرانسه قرار دارد.

تیری آنری که تیمش عملکرد مناسبی در این فصل نداشته و در رتبه نوزرهم جدول 20 تیمی لوشامپیونه قرار دارد ، به دنبال جذب هم تیمی سابق خود در تیم آرسنال است و قصد دارد با خرید این بازیکن به خط هافبک خود که بعد از جدایی باکایوکو و موتینیو به مشکل خورده سر و سامان بدهد و تیمش را از خطر سقوط به لیگ پایین تر نجات دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز