خبرگزاری کار ایران

بازی‌های تدارکاتی تیم های آسیایی قبل از جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۶۹

رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا 5 روز دیگر آغاز می‌شود و این در حالی است که برخی تیم‌ها تدارک جدی‌تری برای رسیدن به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دیده‌اند

به گزارش ایلنا، رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا 5 روز دیگر آغاز می‌شود و این در حالی است که برخی تیم‌ها تدارک جدی‌تری برای رسیدن به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دیده‌اند. 5 تیمی که به نظر مدعیان اصلی جام ملت‌های سال 2019 باشند بعداز جام جهانی و برای رسیدن به سطح بالای آمادگی برای جام ملت‌ها حریفانی را برای بازی تدارکاتی انتخاب و با آنها بازی کرده‌اند. در اینجا نگاهی داریم به بازی‌های تدارکاتی 5 تیم بزرگ حاضر در جام ملت‌های آسیا.

عربستان؛ 5

تیم ملی عربستان بعد از آخرین بازی‌اش در جام جهانی 2018 روسیه برابر مصر، 5 بازی تدارکاتی با تیم‌های بولیوی(2-2)، برزیل (2- صفر)، عراق (1-1)، یمن (1- صفر) و اردن (1-1) برگزار کرد. نکته جالب بازی این تیم با تیم ملی برزیل است.

استرالیا؛ 3

تیم ملی استرالیا اما برای آمادگی حضور در جام ملت‌های آسیا سه بازی تدارکاتی با تیم‌های کویت (4- صفر)، کره جنوبی (1-1) و لبنان (3- صفر) برگزار کرده است.

ژاپن؛ 5

تیم ملی ژاپن بعداز رقابت‌های جام جهانی در روسیه، 5 بازی تدارکاتی با تیم‌های  کاستاریکا (3- صفر)، پاناما (3- صفر)، اروگوئه (3-4)، ونزوئلا (1-1)، قرقیزستان (4- صفر) برگزار کرد. نکته جالب بازی‌های ژاپن پیروزی این تیم برابر کاستاریکا و اروگوئه است.

کره جنوبی؛ 6

کره جنوبی در میان تیم‌های مدعی حاضر در جام ملت‌های آسیا بیشترین بازی تدارکاتی را برگزار کرده است. کره در شش بازی تدارکاتی با تیم‌های کاستاریکا (2- صفر)، شیلی (صفر- صفر)، اروگوئه (1-2)، پاناما (2-2)، استرالیا (1-1)، ازبکستان (4- صفر)  به میدان رفته و دو برد با ارزش برابر اروگوئه و ازبکستان به دست آورده است.

ایران؛ 6

تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش نیز6 بازی تدارکاتی تا قبل از جام ملت‌ها انجام داده است. تیم ملی ایران برای آماده‌سازی حضور در جام ملت‌ها با تیم‌های ازبکستان (1- صفر)، بولیوی (1-2)، ترینیداد و توباگو (1- صفر)، ونزوئلا (1-1) و تیم ملی فلسطین (1-1) و تیم ملی قطر(2-1)بازی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز