خبرگزاری کار ایران

فرهاد کاظمی ستاره تازه وارد را به علی دایی نمی‌دهد

بن‌بست باشگاه سایپا در عقد قرارداد با بازیکن پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۷۳۴

باشگاه سایپا و امید جهانبخش بازیکن تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت در خطر محرومیت قرار دارند.

به گزارش ایلنا، امید جهانبخش بازیکن پیشین تیم‌های صنعت‌نفت و گسترش‌فولاد تبریز هفته گذشته با باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت به توافق رسید و حتی قراردادش را هم امضا کرد. این بازیکن بعد از 2 روز حضور در تمرینات سرخ‌پوشان، دیگر در تمرینات حاضر نشد و حتی با این تیم به اردوی ترکیه هم نرفت.

ماجرا هم از این قرار است که جهانبخش بعد از امضای قرارداد با سرخ‌پوشان پاکدشت، با تماس باشگاه سایپا مواجه شد و همین موضوع باعث شد تا او از حضور در تمرینات سرخ‌پوشان( تیمی که با آن قرارداد امضا کرده است) سر باز زند. 

حالا خبرهایی در خصوص توافق باشگاه سایپا و عقد قرارداد این باشگاه با امید جهانبخش مطرح شده است.  این در حالی است که فریبرز محمودزاده امروز اعلام کرد که وقتی بین باشگاه و بازیکن یا باشگاه با یک مربی قراردادی عقد و امضا می‌شود از لحاظ حقوقی این قرارداد ملزم به اجرا است. حتی اگر قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشده باشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد که سایپا و جهانبخش در نهایت به بن بست خواهند رسید و جهانبخش دو راه در پیش نخواهد داشت، یا اینکه به تمرینات سرخ‌پوشان برگردد یا اینکه رضایت این باشگاه را برای جدایی جلب کند. البته شنیده می‌شود که فرهاد کاظمی و مسئولان این باشگاه تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی این بازیکن نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز