خبرگزاری کار ایران

داوری در جمع داوران و ناظران لیگ برتر بانوان؛ باید برای باشگاه ها انگیزه لازم ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۰۶

سرپرست فدراسیون در نشست با داوران و ناظران لیگ برتر بانوان به اهمیت وجود لیگی منظم و پویا اشاره کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در نشست با داوران و ناظرین لیگ برتر بانوان گفت: فدراسیون والیبال هیچگاه تبعیضی قائل نبوده است به طوریکه بانوان و آقایان در یک مجموعه با میزان توجه برابر در راه رشد و توسعه خواهند بود. هم اکنون تفاوت در ویترین افتخارات بین المللی است که رفته رفته باید سریعتر و قوی تر بانوان مانند آقایان در مسیر افتخار آفرینی گام بردارند. این موضوع منوط بر این است که همه دست به دست یکدیگر بدهند و در مجموعه یکپارچه والیبال را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: با حضور سرکار خانم زبر دست در راس امور بانوان مسیر حرکت هموار شد و ایشان از نیروهای فنی و با سابقه والیبال محسوب می شوند که در مدت زمان شروع کار خود منشا اتفاقات بسیار مثبتی بوده اند. بسیار خوشحالم که اهالی با سابقه والیبال بانوان در این نشست حاضر هستند که امیدوارم در جلسات بعدی فدراسیون با حضور پیشکسوتان والیبال از نقطه نظرات بانوان با سابقه و اهل فن بهره بیشتری ببریم.

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص سیاست های فدراسیون والیبال در ادامه لیگ برتر بانوان نیز عنوان کرد: داوران، باشگاه ها، بازیکنان و تمام دست اندرکاران برگزاری مسابقات باید دست به دست هم بدهند تا لیگی پویا و منظم داشته باشیم تا فدراسیون هم بتواند انگیزه لازم برای حضور باشگاه ها در لیگ را فراهم کند و هم بازیکنان در مسابقاتی با کیفیت برای درخشش در تیم ملی و در نهایت موفقیت والیبال ایران آماده شوند. به شخصه قصد دارم از باشگاه هایی که به خصوص در حوزه بانوان فعالیت موثر داشته اند حضوری تشکر کنم زیرا این باشگاه ها هستند که لیگ را زنده و پویا نگه می دارند.

داوری در پایان صحبت های خود اظهار داشت: شخصا با بازدیدی که از کمپ بانوان نیز داشتم، خوشبختانه نگرانی چندانی از بابت امکانات و زیر ساخت برای بانوان ندارم. افکار جدیدی باید به والیبال بانوان تزریق شود. در تیم داری باید به باشگاه های حاضر کمک بیشتری انجام دهیم و ترکیب قوی تری را ایجاد کنیم تا شاهد موفقیت های بیشتر بانوان در ادامه راه نیز باشیم. مطمئنا هر امکانات و اتفاقی که برای آقایان از سمت فدراسیون در نظر گرفته شود، برای بانوان نیز خواهد بود و باید این اصل وجود داشته باشد تا در سطح آسیا شروع به افتخار آفرینی کنیم. جامعه ای موفق است که نقد را بپذیرد و با خرد جمعی مسائل را بررسی و تحلیل کند. باید به روز بود و تمرکز کافی روی تقویم ورزشی بانوان داشته باشیم تا به زودی بانوان نیز جایگاه خود را در ویترین افتخارات والیبال ایران تثبیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز