خبرگزاری کار ایران

خطیر: اگر تخلفی کرده ام، با افتخار می روم و جواب می دهم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۰۶

معاون باشگاه استقلال نسبت به بررسی پرونده سوپرجام در لوزان معترض است.

به گزارش ایلنا، معاون ورزشی باشگاه استقلال همچنان به برگزاری دادگاه مربوط به پرونده سوپرجام در لوزان سوییس اعتراض دارد.

علی خطیر در این باره گفت: دادگاه کاس که فقط در لوزان نیست؛ در چند کشور دیگر هم شعبه دارد؛ مثل ابوظبی و کوالالامپور. ما گفتیم همه ایرانی هستیم و ابوظبی نزدیک است؛ هم پرواز و هم هتلش ارزان تر است. ما که فقط خودمان نیستیم. شاید بخواهیم دو سه شاهد ببریم.

او ادامه داد: هزینه سفر مجموعه ایرانی‌ها مثل باشگاه استقلال، پرسپولیس، فدراسیون و سازمان لیگ به قطر، به مراتب از سوییس ارزان‌تر است. نمی‌دانم می‌دانید یا نه؛ ولی سوییس کشور بسیار گرانی است. فقط هزینه هتل شبی 500 فرانک است.

وی افزود: از دادگاه کاس درخواست کردیم در ابوظبی، به پرونده ما رسیدگی شود؛ چون قاضی همان قاضی است و قرار نیست در روند قضایی اتفاقی رخ بدهد. من فقط سوال کردم دلیل اصرار برای رفتن به لوزان چه بوده است؟ شاید شما وضع مالی تان خوب باشد؛ ولی وضع ما خوب نیست. ابوظبی ارزان تر و بهتر بود و کلا به نفع همه ما بود. من فقط گفتم چرا لوزان؟

خطیر در مورد بیانیه سازمان لیگ هم می گوید: اگر تخلفی کرده ام، با افتخار می روم و جواب می دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز