خبرگزاری کار ایران

تکلیف قوچان نژاد و پرسپولیس یکسره شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۴۶۰

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با شرایطی که مدنظر اوست بعید به نظر می‌رسد پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فوتبال ایران و همزمان شدن با مسابقات جام ملت‌های آسیا بحث حضور ستاره اسبق تیم ملی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ مطرح شد.

رضا قوچان نژاد که پس از مسابقات جام جهانی 2018 تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کرده و دیگر پیراهن 16 یوزپلنگ‌ها را برتن نکند، به عنوان بزرگترین هدف سرخپوشان در پنجره زمستانی مطرح شد تا پس از دو محرومیت بزرگ در جذب بازیکنان سرخپوشان در کنار علیپور و گادوین منشا عنصر تهاجمی جدیدی را شاهد باشند.

با مطرح شدن نام آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هلند در حوالی پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز هم به کورس جذب این بازیکن اضافه شد تا همین گره کار را برای باشگاه تهرانی کورتر کرده باشد. پیشنهادهای وسوسه انگیزی که با نظر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی به قوچان نژاد ارسال شد در روند پیشبرد اهداف پرسپولیس اختلال ایجاد کرد.

یکی از دلایلی که بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را منتفی کرد رقم درخواستی بالای او بود که این فاکتور با آیتم‌های مدنظر سرمربی کروات مغایرت دارد. برانکو ایوانکوویچ پیش از این بارها اعلام کرده بود تصمیم دارد دستمزد دریافتی تمام شاگردانش در بازه‌ای تعریف شده بوده و خارج از عرف باشگاه نمی‌تواند در برهه حساس پرداختی غیرمعقولی داشته باشد.

همین دستور در پروژه خرید مهاجم 31 ساله هم کاربرد داشته و باشگاه پرسپولیس تصمیم ندارد به رقم درخواستی نجومی که او اعلام کرد پاسخ مثبت بدهد. سرخپوشان با پشت سر گذاشتن نیم فصل سخت و تجربه فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حتی به دلیل عدم پرداخت به موقع دستمزدها به فکر اعتصاب هم افتادند و تا زمانی که خواسته‌های قوچان نژاد همچنان سیر نجومی داشته باشد بعید به نظرمی‌رسد او بتواند پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز