خبرگزاری کار ایران

محمد تقوی:

انرژی مثبت هواداران عامل موفقیت تراکتور است/ سازماندهی قابل قبولی در باشگاه ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۱۵

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدتقوی در واکنش به قرار گرفتن در جمع مربیان برتر فوتبال ایران، در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: این موضوع متکی بر آمار و عملکرد تیم است و از این‌رو انرژی مثبتی که هواداران بی‌نظیر تراکتور به مجموعه باشگاه منتقل کرده‌ و حمایتی که داشته‌اند، عامل مهم کسب این دستاورد است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه موفقیت سرمربی همواره در گرو همکاری، هماهنگی و همدلی مجموعه بازیکنان و کادر باشگاه است، بیان داشت: طی ماه‌های اخیر علیرغم مشکلات و محدودیت‌ها، تلاش مالک و مدیریت باشگاه بر همین امر تمرکز داشته خوشبختانه سازماندهی قابل قبولی در باشگاه ایجاد شده است.

تقوی لازمه‌ی تداوم موفقیت را حفظ انسجام تیمی برشمرد تصریح کرد: همیشه به همکاران و بازیکنانم، گفته‌ام که همه ما اجزای یک پیکر  و ساختار هستیم و برای رسیدن به اهداف‌مان باید همدل باشیم و تمام تلاش‌مان را به‌کار بگیریم.

محمد تقوی با بیان اینکه هواداران پرشور تراکتور روح این پیکر هستند، افزود: حیات این پیکر به حضور هواداران وابسته است و به زندگی در کنار بهترین هواداران دنیا افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز