خبرگزاری کار ایران

تغییر هیجان انگیز در منچستر؛ سولشایر آمد، اشمایکل هم می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۸۷

سرالکس فرگوسن دوباره اوضاع باشگاه منچستریونایتد را تحت کنترل درآورده و به پیشنهاد او بوده که اوله‌گونار سولشایر به‌عنوان مربی تیم انتخاب شده است.

به گزارش ایلنا، فرگوسن نقش مشاور این مربی را هم بازی می‌کند و دارد نیروهای سابق را به باشگاه برمی‌گرداند. پیش از اخراج ژوزه مورینیو بود که فرگوسن به مقامات باشگاه گفت که سولشایر را استخدام کنند. این مربی جوان مرتبا با مربی سابقش در تماس است، کاری که مورینیو آن را انجام نمی‌داد. فرگی همچنین کاری کرد که مایک فلان، دستیار سابقش هم دوباره در یونایتد سمت دستیاری را بگیرد.

همچنین پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق یونایتد هم می‌خواهد به‌عنوان مدیر فوتبال باشگاه منچستریونایتد منصوب شود.

اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه دو مربی ناکام را به منچستریونایتد آورد و حالا از فرگی کمک خواسته است. یک منبع نزدیک به باشگاه گفته که فرگوسن قرار نیست به‌صورت تمام‌وقت پست بگیرد اما او بوده که با سولشایر و فلان تماس گرفته و اطمینان حاصل کرده که آنها می‌توانند به یونایتد بیایند.

وودوارد به‌ندرت از فرگوسن، یا سر بابی چارلتون و دیوید گیل که در هیات فوتبال منچستریونایتد حضور دارند، درخواست مشاوره کرده است.

گفته می‌شود زمانی که وودوارد می‌خواست مورینیو و لوییس فان‌خال را به باشگاه بیاورد، مشورتی با فرگوسن نکرده است.

این منبع گفته است: «زمانی که وودوارد با خانواده گلیزر صحبت کرد و به آنها گفت که می‌خواهد ژوزه را اخراج کند، باید مطمئن می‌بود که فردی مناسب برای هدایت باشگاه، دست‌کم در کوتاه‌مدت می‌شناسد. به این ترتیب بود که فرگی وارد عمل شد و کمک کرد که اوضاع برای سولشایر و فلان خوب پیش برود.»

سولشایر از مولده نروژ به یونایتد پیوست و فلان هم از باشگاه استرالیایی سنترال کوست مارینرز راهی یونایتد شد.

فرگوسن دوشنبه آینده 77ساله می‌شود و پس از خونریزی مغزی که در بهار متحمل شد، توانسته تا حد زیادی بهبود یابد.

منبع: سان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز