خبرگزاری کار ایران

استقلال نیم فصل در جستجوی مامه تیام

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۲۳

بزرگترین ضعف استقلال در نیم فصل اول را می‌توان فقدان یک گلزن نامید؛ جدایی تیام بزرگترین ضربه به تیم شفر بود و آنها تمام نیم فصل را به دنبال گلزن خود بودند.

به گزارش ایلنا، استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر مجموعاً 18 گل به ثمر رسانده است. از این 18 گل 14 گل در جریان بازی، یک گل با ارسال کرنر، یک گل از روی نقطه پنالتی و 2 گل توسط مدافعان حریف زده شده. استقلال با 11 بازیکن بیشترین تراکم گلزنان را بین تمامی تیم‌های لیگ برتری داشته است. از مجموع 16 گل زده شده توسط بازیکنان استقلال، وریا غفوری و فرشید باقری هر کدام 3 گل، اللهیار صیادمنش 2 گل، جابر انصاری، محمد دانشگر، روح‌ا... باقری، رضا آذری، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی و همام طارق هرکدام یک گل برای استقلال به ثمر رساندند.

تراکم تعداد گلزنان در استقلال نشان می‌دهد که این تیم از داشتن بازیکن محوری بی‌بهره است. از طرفی اما این وضعیت محاسنی هم برای استقلال دارد و این موضوع که غالب بازیکنان پای‌شان به گلزنی باز شده می‌تواند نوید‌بخش یک استقلال گلزن در نیم فصل دوم باشد. آمار خط تهاجمی در کنار آمار خط دفاعی (6 گل خورده و 10 کلین‌شیت) نشان از عملکرد تاکتیکی نسبتا خوب استقلال دارد اما این تیم برای بهتر شدن و قرار گرفتن در صف مدعیان اول قهرمانی لیگ باید وضعیت فنی خود را ارتقا ببخشد و در نیم فصل دوم با شرایط فنی مناسب‌تری گام به لیگ بگذارد.

مساله استقلال در نیم فصل اول نتیجه گرفتن مقابل مدعیان و نیمه مدعیان بود. استقلال به جز تراکتورسازی هرگز نتوانست مقابل تیم‌های بالاتر از خودش به برتری برسد که این شرایط باعث شد جایگاه این تیم در جدول رده‌‌بندی از رتبه پنجم بالاتر نرود.

شاید جذب بازیکنان جدید مشکل استقلال را در برخی خطوط برطرف کند. شاید بازیکنی که در خط حمله محوری باشد، مانند مامه تیام این استقلال را که در همه خطوط گلزن دارد، مدعی‌تر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز