خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح کرد:

برنامه‌های فدراسیون‌های تکواندو و وزنه برداری در ستاد عالی بازی‌های المپیک 2020 بررسی شد / ستاد عالی از رشته‌های مدال آور حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۱۳

شاهرخ شهنازی گفت: جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 با محوریت بررسی شرایط فدراسیون‌های تکواندو و وزنه برداری به عنوان دو رشته مدال آور ایران برای کسب سهمیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان پیرامون جلسه امروز صبح ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 اظهار داشت: در جلسه امروز روسای فدراسیون‌های تکواندو وزنه برداری به همراه سرمیان تیم‌های ملی رشته متبوعشان توضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی و چگونگی فرآیند کسب سهمیه ارائه دادند. 

شهنازی با بیان اینکه اعضای ستاد نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند ادامه داد: روسای فدراسیون‌ها همچنین در این جلسه به مشکلات پیش روی خود پرداختند و حمایت ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 هم از آن‌ها به عنوان رشته‌های مدال اور اعلام شد. 

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در این جلسه مسئولین ذیربط فدراسیون‌های تکواندو وزنه برداری هم قول دادند برای حضور قدرتمندانه در المپیک 2020 سهمیه‌های بیشتر به منظور مدال اوری را بدست اورند. 

شاهرخ شهنازی حساسیت مردم و مسئولین روی رشته‌های مدال اور را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: قرار شد به دلیل اهمیت ویژه رشته‌های مدال آور تکواندو وزنه برداری تا پیش از پایان سال جاری هم جلسه دیگری در ستاد عالی حضور پیدا کنند تا به ابهامات و سوالاتی که وجود داشت پاسخ و شفاف‌سازی بیشتری را در راستای موضوعات مختلف مربوط به المپیک ارائه دهند.

 دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و برنامه‌های فدراسیون‌ها ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک کمک‌هایی که نیاز است را اعمال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز