خبرگزاری کار ایران

معینی: باید با شبیه سازی در بازی‌های دوستانه تیم را آماده کرد

تیم امید بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر می گذارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۹۴

رئیس کمیته جوانان گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال امید با انجام بازیهای دوستانه پی به نقاط ضعف و قوت تیم خود می برد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان گفت: تیم امید دو بازی دوستانه با تیم سوریه برگزار کرده و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی را در این دو دیدار از خود به جای گذاشته است. کادر فنی نیز با ارزیابی عملکرد ملی پوشان، پی به نکات ضعف و قوت تیم برد و تا زمان بازیهای مقدماتی، مطمئنا برنامه ریزی دقیق تری را برای رفع و یا تقویت بازیکنان انجام خواهد داد. کادر فنی زحمتکش امید باعث شده تا با تلاش راه درستی را پیش بگیرد و بتواند برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان همگروه هستیم بر همین اساس باید شبیه سازی با با تیم های عربی را داشته باشیم. اردن و سوریه هر دو تیم های خوبی هستند و در سطح تیم عراق هستند و به ما کمک کنند تا سطح تیم خود را تست کنیم و کادر فنی از آخرین وضعیت بازی بازیکنان اطلاع داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز تیم امید عازم اردن می شود و یک بازی را انجام می دهد. در واقع این یک بازی برابر اردن بسیار مهم است. ارزیابی بازیکنان در مسابقات دوستانه صورت می‌گیرد و از اهمیت بالایی برایمان برخوردار است.

معینی ادامه داد: بسیار مهم است که از گروهمان صعود کنیم در مرحله مقدمانی یک تیم از هر گروه صعود می کندو میزبان مرحله مقدماتی هستیم و علاوه بر میزبانی شایسته باید از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کنیم و در نهایت برنامه ریزی برای مرحله نهایی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در این هفته جلسه کمیته فنی برگزار خواهد شد تا سرمربی  تیم ملی فوتبال جوانان  را در دستور کاری خود قرار دهیم. مقدمات کار برای تیم ملی فوتبال جوانان فراهم است و استعدادیابی شده اند تا در اختیار سرمربی جدید قرار گیرد و برنامه های این تیم نیز شروع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز