خبرگزاری کار ایران

بارسلونا چرا به سراغ موریو رفت؟ (آنالیز)

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۳۹

بارسلونا برای بازار ماه ژانویه جیسون موریو را از والنسیا خرید تا خط دفاعی‌اش را تقویت کند. نشریه مارکا به 5 دلیل این باشگاه برای خرید بازیکن کلمبیایی خفاش‌ها اشاره کرده است.

به گزارش ایلنا، مدافع کلمبیایی والنسیا اکنون در تیررس بارسلونا قرار دارد و والورده علاقمند است در زمستان او را به رختکن تیمش منتقل کند. در این گزارش به بررسی دلایل نیاز بارسلونا به جیسون موریو خواهیم پرداخت.

1- زمانی برای تطبیق وجود ندارد

موریو به بازی در اسپانیا عادت دارد و با تیم‌های گرانادا، کادیس، لاس پالماس و والنسیا در لالیگا بازی کرده است. دوران بازی او در والنسیا خوب شروع شد اما با ورود مارسیلینو و چند مورد مصدومیت، او برای رسیدن به اوج مشکلاتی داشته است.

2- او بازیکن غیراسپانیایی محسوب نمی‌شود

موریو تابعیت اسپانیایی دارد و به این ترتیب اضافه کردن نام او به ترکیب بارسلونا برای آبی‌و‌اناری‌ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد، مساله‌ای که فصل گذشته جذب یری مینا برای بارسلونایی‌ها ایجاد کرد.

 3- قرارداد بستن با موریو فشار اقتصادی روی باشگاه ندارد

باشگاه بارسلونا کاملاً مشخص کرده بود که برای ژانویه یک بازیکن جدید می‌خواهد و قصد هم ندارد پول زیادی بابت او بدهد و موریو همان گزینه است. او که به ندرت برای والنسیا بازی کرد، ممکن است با قراردادی کم‌هزینه تا 2 میلیون یورو راهی بارسلونا شود.

4- عمق دفاعی

از نظر منطقی بارسلونا به خاطر مصدومانش باید وارد بازار شود و مصدومیت‌های اخیر توماس فرمالن و ساموئل اومتیتی هم نیاز به انجام این کار را تشدید می‌کند.

5- جوان اما باتجربه

جیسون موریو با تنها 26 سال سن هنوز زمان زیادی برای ادامه دادن به حرفه‌اش دارد اما تا همین حالا هم بازی برای دو تیم بزرگ مانند اینتر و والنسیا را تجربه کرده است و برای تیم ملی کلمبیا هم به میدان می‌رود. با توجه به این موارد، ارنستو والورده می‌داند مدافعی دارد که برای نیمه دوم فصل می‌تواند روی او حساب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز