خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تهران و آذربایجان غربی در مجموع مدالی مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های پایه دختران و پسران

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۸۸۰

در مجموع رده بندی مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته رده های پایه دختران و پسران تیم های تهران و آذربایجان غربی به ترتیب با کسب بیشترین مدال در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته که طی3 روز و در روزهای چهارشنبه تا جمعه 28 تا 30 آذرماه برگزار شد، در مجموع 2824 کاراته کا در دو بخش دختران و پسران به میدان رفتند.

در بخش دختران با حضور 1279 شرکت کننده، تیم تهران با کسب 8 مدال طلا، 7 نقره و 6 برنز اول شد.

مازندران با 5 طلا، 3 نقره و 10 برنز در مکان دوم ایستاد و تیم اصفهان با یک طلا، یک نقره و 2 برنز سوم شد.

تیم های قزوین با یک طلا و یک برنز، لرستان با یک طلا، گیلان با 2 نقره و 4 برنز، کرمانشاه با 2 نقره و یک برنز، البرز با یک نقره و یک برنز، کردستان با 3 برنز، فارس با 2 برنز به ترتیب در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند و تیم های هرمزگان و ایلام هر کدام با یک برنز یازدهم شدند.

در جدول توزیع مدالی پسران هم 1545 کاراته کا حضور داشتند که تیم آذربایجان غربی با 5 مدال طلا و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم تهران با 3 طلا، یک نقره و 3 برنز نایب قهرمان شد. مرکزی با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سوم شد.

تیم قزوین با 2 طلا و 2 برنز به عنوان چهارمی رسید.

تیم فارس با یک نقره، 5 نقره و 3 برنز پنجم شد. 

تیم البرز با یک طلا، یک نقره و 3 برنز، گیلان با یک طلا، یک نقره و یک برنز، اصفهان و چهارمحال با یک طلا و یک نقره، قم با یک طلا و 4 برنز، کرمانشاه و همدان هر کدام با یک طلا، مازندران با 2 نقره و 8 برنز، کرمان با 2 نقره و 5 برنز، گلستان با 2 نقره و 2 برنز، آذربایجان شرقی با یک نقره و یک برنز، اردبیل با یک نقره، ایلام با 2 برنز و تیم های زنجان، لرستان، یزد و خوزستان با یک برنز در رده های ششم تا هفدهم جای گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز