خبرگزاری کار ایران

نورافکن: سوریه در بازی دوم انگیزه بیشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۸۷

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است تیم امید سوریه در دومین مسابقه که روز جمعه برگزار می شود با انگیزه های متفاوتی به میدان می آید.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن کاپیتان تیم ملی امید در خصوص مسابقه اول ایران برابر سوریه در اردوی کیش گفت:این مسابقه برای ما بازی بسیار مفید و خوبی بود چرا که با حریف قدرتمندی بازی کردیم و باید بگویم در یک بازی سخت پیروز شدیم. تلاش زیادی می شود که چنین مسابقاتی فراهم می شود و ما باید با تمرکز زیاد در این بازی ها حاضر شویم و بهترین استفاده را داشته باشیم. برای حضور قدرتمندانه در مسابقات اصلی این بازی های دوستانه اهمیت زیادی دارد.

نورافکن همچنین در خصوص شرایط اردوی کیش گفت:وضعیت مناسبی در این اردو داریم. تمرینات خوبی انجام داده ایم ، بازی خوبی هم پشت سر گذاشتیم و البته بازی بعدی برابر سوریه سخت تر خواهد بود چرا که آنها در مسابقه اول شکست خوردند و اینبار برای جبران نتیجه می آیند. طبیعتا انگیزه های بیشتری خواهند داشت و این کار بچه های ما را سخت تر می کند. بازیکنانی که در مسابقه اول به میدان نرفتند ممکن است در این بازی فرصت حضور پیدا کنند و طبیعتا باید تلاش زیادی داشته باشند تا بتوانیم در دومین بازی هم این تیم را شکست بدهیم.

وی در پایان اظهار داشت:خیلی خوب است که می توانیم بازی های مناسبی مقابل حریفان مختلف برگزار کنیم. البته شرایط در بازی های خارج از خانه سخت تر است. بعد از مسابقه با عمان ، برابر اردن هم بازی خوبی برگزار می کنیم و مسابقات دیگری نیز در قطر و احتمالا کشور دیگری خواهیم داشت. ما با تمام وجود تلاش می کنیم در همین مسابقات به بالاترین کیفیت و هماهنگی ممکن برسیم تا بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز