خبرگزاری کار ایران

پرونده مهدی قائدی به دادگاه کیفری بوشهر رفت

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۳۹

دادسرای شهر بوشهر دفاعیات بازیکن استقلال تهران را نپذیرفته و پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفته است.

به گزارش ایلنا، دفاعیات مهدی قائدی، بازیکن تیم امید و استقلال تهران از سوی دادسرای بوشهر پذیرفته نشده و او به عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیر عمدی مرحوم احمدرضا شاکر شناخته شده است. بدین ترتیب پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفت.

در تاریخ نهم بهمن سال گذشته در بزرگراه امام علی بوشهر احمدرضا شاکر به دنبال واژگونی خودروی سواری جان باخت و مهدی قائدی و دیگر سرنشینان صدمه جدی دیدند. سرنشینان فردی به نام حسن پور را به عنوان راننده معرفی کرده بودند که مورد تایید قرار نگرفته است.

دادسرای بوشهر به این جهت قائدی را مقصر دانسته که شواهد نشان می‌دهد او بدون گواهینامه اقدام به رانندگی کرده بود و مجرم شناخته شده تا پرونده با قرار مجرمیت و کیفرخواست جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری دو بوشهر ارسال شود.

از این جهت که قائدی به دروغ اعلام کرده پشت فرمان نبوده طبق قوانین باید 89 روز حبس زندان را بپذیرد و علاوه بر آن 230 میلیون تومان دیه به خانواده شاکر پرداخت کند. حسن پور که شهادت داده بود به عنوان راننده در روز حادثه خودرو را تحت فرمان داشته به زندان محکوم می‌شود.

همچنین به گوش می‌رسد قائدی علاوه بر احکام اعلام شده به مدت شش ماه نمی‌تواند در میادین فوتبال حضور یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز