خبرگزاری کار ایران

زیدان، پوچتینو یا بلان، چه کسی در اولدترافورد روی نیمکت خواهد نشست؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۷۴

نام‌های بزرگی برای هدایت منچستریونایتد به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلنا، مورینیو بالاخره از تیم منچستر یونایتد کنار گذاشته شد تا یک مربی دیگر هم به کار خود در یوناتد پسا فرگوسن پایان دهد.

سرالکس فرگوسن سرمربی نامدار و اسکاتلندی تیم منچستر یونایتد به مدت 27 سال سرمربی این تیم بود و تا سال 2013 روی نیمکت تیم اول شهر منچستر نشست و توانست این تیم را به قدرت اول فوتبال انگلیس بدل کند. اما پس از خداحافظی او از دنیای مربیگری این تیم روندی نزولی طی کرده و هر روز بیشتر از دیروز به شرایط بد و دشوار دچار می‌شود.

بعد از فرگوسن، مورینیو چهارمین مربی تیم منچستر یونایتد بود که هدایت این تیم را بر عهده گرفت و حال باید بعد از 2/5 سال جای خود را به مایکل کریک کم تجربه و می‌توان گفت بی‌تجربه بدهد. پیش از مورینیو دیوید مویس،رایان گیگز و لوییس فن خال روی نیمکت الدترافورد نشستند و هر کدام به شکلی از منچستر جدا شدند اما نقطه اشتراک تمامی این نفرات نتایج ضعیف آنها بود که هیچکس را راضی نمی‌کرد.

از زیدان، پوچتینو و لوران بلان به عنوان گزینه‌های اد وودوارد برای سپردن سکان هدایت منچستریوایتد به آنها یاد می‌شود. زیدان بعد از جدایی از رئال مادرید فعلا در حال استراحت است و هنوز آینده خود را مشخص نکرده است. لوران بلان هم مانند زیدان در دوران استراحت به ثمر می‌برد و تکلیفش مشخص نشده است. اما پوچتینو همراه با تانهام روزهای خوبی را سپری می‌کند و به تازگی توانسته این تیم را به جمع 16 تیم برتر اروپا نیز برساند و اگر وودوارد قصد همکاری با او را داشته باشد باید هزینه گزاف رضایتنامه او را نیز متحمل شود.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار نیمکت یوایتد خواهد بودو آیامایک کریک  می‌تواند طوری عمل کند که سرمربی یونایتد باقی بماند یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز