خبرگزاری کار ایران

تمجید سایت روسی از عملکرد کی‌روش در ایران

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۵۷

سایت روسی در مورد وضعیت تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش نوشته است.

به گزارش ایلنا، «ریانووستی» روسیه با تمجید از کارلوس کی‌روش نوشت که ایران با حضور پی‌درپی در سه جام جهانی اخیر، به یکی از تیم‌های ثابت بزرگترین رویداد فوتبالی جهان تبدیل شده و این مرهون تلاش مربی پرتغالی است که سال‌ها دستیار سرالکس فرگوسن افسانه‌ای در تیم منچسریونایتد بوده است.

رسانه روسی نوشته است: یک از تصمیمات کلیدی کی‌روش، جذب بازیکنانی با ریشه ایرانی بوده که در لیگ‌های اروپایی حضور دارند. علاوه بر دعوت بازیکنان بااستعداد از اروپا، ایران مربیان اروپایی را هم به کار گرفته است. دراگان اسکوچیچ، سرمربی اهل کرواسی تیم ملی را به جام جهانی برد اما کی‌روش در این تورنمنت بر روی نیمکت ایران می‌نشیند.

ریانووستی درباره امتیاز ایران نسبت به انگلیس، آمریکا و ولز در جام جهانی قطر می نویسد: ایرانی‌ها یک برتری نسبت به رقیبان سرسخت خود در مرحله گروهی جام جهانی دارند و این به آب و هوای قطر که در منطقه خاورمیانه قرار گفته باز می‌گردد. تیم کی‌روش با هوای اقلیم خشک قطر غریبه نیست.

رسانه روسی در پایان درباره بازیکنان تاثیرگذار ایران نوشت: سردار آزمون و مهدی طارمی دو بازیکن رعب‌آور ایران هستند. اولی در روسیه بسیار شناخته‌شده است چراکه برای روبین کازان، روستوف و زنیت به میدان رفته و دومی هم گلزن برتر تیم پورتو پرتغال است.

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی، روز سی‌ام آبان به مصاف انگلیس می‌رود و پس از ان با ولز و انگلیس بازی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز