خبرگزاری کار ایران

آزمون: دوست داشتیم مسئولان به حمایت ما بیایند/ همه تیم‌ها برای قهرمانی به امارات می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۹۱

مهاجم تیم ملی در مورد شرایط اردو صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سردار آزمون در حاشیه اردوی در خصوص شرایط اردو اظهار داشت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و تمرینات خوبی انجام می‌شود تا با بهترین شرایط راهی قطر و از آنجا راهی دوبی شویم و امیدوارم با بهترین نتایج ممکن برگردیم.

وی در مورد اینکه ایران چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: اکثر تیم‌هایی که به جام ملت‌ها می‌آیند هدفشان قهرمانی است و ما هم همین هدف را دنبال می‌کنیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم قهرمان شویم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه مسئولان کشورمان همراه تیم ملی در بدرقه‌شان نیستند و آنها تنها از کشور می‌روند عنوان کرد: دوست داشتیم مسئولان هم برای حمایت از ما بیایند ولی من نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد و دخالتی هم نمی‌کنم.

آزمون در مورد مصدومیت چند بازیکن در خط حمله از جمله کاوه رضایی و جهانبخش هم گفت: در این مورد تصمیم گیرنده سرمربی تیم ملی است و باید دید برای این مشکل چه فکری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در جام ملت‌های قبل شما آمدید و تبدیل به ستاره شدید، فکر می‌کنید آیا می‌توانید آقای گل شوید یا خیر، اضافه کرد: این وظیفه من است که فقط بازی کنم. به آقای گلی فکر نمی‌کنم، موفقیت تیم ملی برای من خیلی مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز