خبرگزاری کار ایران

چشمی: مشکلات هرچه بودند تمام شد/ امیدوارم با قهرمانی به ایران برگردیم.

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۸۵

مدافع تیم ملی در مورد شرایط اردو صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روزبه چشمی، هافبک تیم ملی در حاشیه اردوی تیم ملی اظهار داشت: این آخرین اردوی تیم ملی پیش از سفر به قطر است و خدا را شکر شرایط خوبی داریم و آمادگی خوبی در تیم وجود دارد. چند بازیکن دچار مصدومیت شدند که امیدوارم آنها هم به قطر برسند و با قوای کامل بتوانیم به جام ملت‌ها برویم.

وی در مورد انتظار قهرمانی از تیم ملی و اینکه توانایی رقم زدن چنین نتیجه‌ای را دارند یا نه، گفت: صد در صد همینطور است و ما از اولین اردو بعد از جام جهانی همین هدف را دنبال می‌کردیم و برای آن برنامه‌ریزی کردیم. مشکلات هرچه بوده تمام شده است و با آمادگی و انگیزه بالایی به جام ملت‌ها می‌رویم و شرایط خوبی داریم و امیدوارم با دعای خیر مردم و حمایت رسانه‌ها بتوانیم دست پر به ایران برگردیم و موجب خوشحالی مردم شویم.

مدافع تیم ملی با اشاره به مشکلات و حواشی چند وقت اخیر هم عنوان کرد: همانطور که گفتم مشکلات و مسائلی وجود داشته ولی دیگر تمام شده است و در حال حاضر باید فقط به جام ملت‌ها فکر کنیم و امیدوارم بتوانیم بعد از مدت‌ها قهرمانی بدست بیاوریم چرا که هم برای فوتبال ما اتفاق خوبی است و هم باعث خوشحالی مردم می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز