خبرگزاری کار ایران

بررسی یک شایعه جذاب در تبریز؛

تراکتورسازی - کی‌روش؛ این همکاری ممکن است؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۷۱

شایعات همیشه پر رنگ تر از متن خبرها بوده و گاهی این شایعات به حقیقت پیوسته و هوش از سر آدمی برده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فوتبال ایران همیشه آبستن حوادث عجیب و غریب بوده و دیگر هواداران فوتبال در ایران از شنیدن هیچ خبری غافلگیر و شوکه نمی‌شوند، حال اگر آنکه خبری در مورد جابجایی مربیان و بازیکنان منتشر شود.

تیم تراکتورسازی تبریز پس از انتقال به بخش خصوصی توانست با برقرار کردن ثبات مالی در بدنه باشگاه و استخدام بازیکنان بزرگ و بین‌المللی بیش از پیش نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند. سه کاپیتان تیم ملی ایران به تراکتورسازی پیوستند و بمب‌های نقل و انتقالا تابستانی یکی یکی در حوالی ال‌گولی تبریز ترکانده شد.

این اتفاقات از آنجایی جالب توجه بود که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بارها و بارها توسط تیم‌های سرخابی پایتخت با پیشنهاد بازی مواجه شدند اما هر بار این پیشنهاد ها را رد کرده و اظهار داشتند که قصدی برای بازی در لیگ ایران را ندارند. اما خبری که نیمه شب یکی از شب‌های گرم تابستانی مخابره شد خلاف این موضوع را ثابت کرد و نشان داد که می‌توان با مذاکره، مذاکره و مذاکره هر اتفاقی را رقم زد، حتی آوردن اشکان و مسعود به تبریز.

اندکی پس از این دو احسان حاج‌صفی هم راه سفر به تبریز را در پیش گرفت و پیراهن سرخ تبریز را به طلایی پوشان سپاهان ترجیح داد، جایی که او از آنجا به فوتبال ایران و آسیا معرفی شد و توانست مدارج ترقی را یکی یکی طی کرده و به بازوبند تیم ملی ایران نیز برسد اما احسان ترجیح داد تا هم قطار مسعود و اشکان شود و نه یاور امیرقلعه‌نوعی برای نجات سپاهان از بحران.

حال اما خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند تمام فوتبال ایران را دربر بگیرد و تحت الشعاع خود قرار دهد. خبری که پس از پیوستن مسعود، اشکان و احسان و همچنین شایعه جذب قوچان‌نژاد و طارمی بیش از پیش به واقعیت نزدیک است.

قرارداد سرمربی تیم ملی ایران  تا پایان جام ملت‌های ایران اعتبار دارد و وی می‌تواند پس از این مسابقات از تیم ملی ایران جدا شده و سرنوشت خود را در تیم دیگری جستجو کند. تاکنون پیشنهادات متعددی برای کی‌روش در رسانه‌ها مطرح شده است اما تاکنون هیچ کدام حالت جدی به خود نگرفته و در حد گمانه‌زنی باقی مانده است.

از طرفی رابطه خوب بین مالک تراکتورسازی و کارلوس کی‌روش می‌تواند به شایعه سرمربیگری پیرمرد پرتغالی پس از جام ملت‌ها در تراکتورسازی دامن بزند چرا که کی‌روش نشان داده با کسانی می‌تواند کار کند که از نظر مالی و انضباطی با آنها سازگار باشد و جریان فکری همسو باهم داشته باشند.

محمد تقوی سرمربی کنونی تیم تراکتورسازی که پس از جان توشاک سکان هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفته کماکان پسوند موقت را کنار اسم خود یدک می‌کشد و احتمال می‌رود در تعطیلات نیم فصل یک سرمربی بزرگ خارجی جذب این تیم شود امری که با توجه به تمکن مالی زنوزی اصلا بعید نیست.

اما دور مورد وجود دارد که می‌تواند نشان دهد این انتقال به همین آسانی هم نیست و موانعی را در سر راه خود می‌بیند.

همگان از رابطه شکرآب کی روش و اسدی در زمان دبیرکلی اسدی در فدراسیون فوتبال ایران با خبر هستند و مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای این دو علیه یکدیگر را از یاد نبرده‌اند. اسدی هم اکنون به عنوان مدیر عامل تراکتورسازی انجام وظیفه می‌کند اما کیست که نداند حرف اول و آخر در این تیم را زنوزی مالک این تیم می‌زند و اگر قرار بر آوردن کی‌روش باشد حتی امکان برکناری اسدی نیز وجود خواهد داشت.

مورد دیگر منازعات فی ما بین کی روش و برانکوایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس است که این روزها به اوج خود رسیده و روزی نیست که این دو نفر علیه هم به صحبت و اظهار نظر نپرداخته باشند. آیا کی روش راضی به رقابت با برانکو خواهد شد یا اینکه ترجیح خواهد داد در تیم دیگری سرمبیگری کند؟

همه‌ی این‌  ها گمانه زنی رسانه‌ای است و باید ببینیم تا دو ماه آینده چه اتفاقاتی پیرامون کی‌روش، تیم ملی ایران و تیم تراکتورسازی تبریز رخ خواهد داد و آیا یکی از بزرگترین انتقالات تاریخ لیگ برتر را خواهیم دید یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز