خبرگزاری کار ایران

اظهارات دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ناصر‌الخاطر: جام‌جهانی 2022 قطعا در قطر برگزار خواهد شد / برنامه‌ریزی ما برای 32 تیم است نه 48 تیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۵۴

مسئولین برگزاری جام‌جهانی 2022 قطر به اقدامات اخیر خود در راستای هر چه بهتر برگزار کردن جام جهانی 2022 قطر پرداختند.

 به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، ناصر الخاطر در خلال نشست 3 روزه جهانی فیفا در دوحه گفت: این نشست فرصتی برای  کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر بود تا به شرکت‌کنندگان از سراسر جهان روند و میزان آماده‌سازی کشورمان برای میزبانی از این رقابت‌ها را انتقال دهیم.

وی اضافه کرد: همه کارهای ما طبق برنامه‌های از پیش‌ تعیین‌شده پیش می‌روند و همان‌طور که می‌دانید ورزشگاه خلیفه آماده شده است. 3 ورزشگاه دیگر نیز در طول سال 2019 میلادی آماده بهره‌برداری خواهند بود. چهار ورزشگاه باقی‌مانده نیز تا سال 2020 آماده می‌شوند.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر در واکنش به شک‌وتردیدهای برگزاری این رقابت‌ها در قطر و احتمال مشارکت دیگر کشورها اظهار داشت: با وجود تمامی شک‌وتردیدهایی که از گذشته ایجاد شدند با اطمینان می‌گویم جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود. درباره افزایش تعداد تیم‌های از 32 به 48 تیم با پیشنهاد فیفا باید بگویم بحث و بررسی این طرح همچنان ادامه دارد و در پایان مشورت فیفا با کنفدراسیون‌های قاره‌ای صورت خواهد گرفت. هیچ یک از طرف‌ها اجباری در پذیرش یا رد این طرح نخواهند داشت. آماده‌سازی کنونی قطر بر مبنای میزبانی از 32 تیم در جام جهانی 2022 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز