خبرگزاری کار ایران

شگفتانه های لیست جدید کارلوس کی روش/ با حضور لژیونر پشیمان و مهاجم محبوب

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۵۱

لیست جدید تیم ملی نکات جالبی را در دل خود دارد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش لیست 35 نفره خود را برای آخرین اردوی پیش از جام ملت های آسیا اعلام کرد که این لیست نکات جالب توجهی را در دل خود دارد.

کی روش در این لیست نام چند بازیکن را جای داده که در نوع خود بسیار سورپرایز کننده بودند. در میان لژیونرهای دعوت شده فرشاد احمزاده مهمترین سورپرایز بود. بازیکنی که در این روزها در تیم اسلاسک ووروسلاو در فوتبال لهستان نمایش چندان خوبی نداشته و از ترکیب اصلی دور مانده و احتمال بازگشتش به فوتبال ایران بسیار زیاد است.

در میان نفرات داخلی بازگشت علی علیپور به لیست تیم ملی از نکات جالب توجه است. او که مدتها بود به اردوی تیم ملی دعوت نمی شد بازهم این فرصت را پیدا کرد تا در میان نفرات حاضر در اردو باشد. نفر بعدی پیام نیازمند است  دروازه بان جوان سپاهان هم مزد بازی های خوب خود در لیگ را گرفت و در میان 5 دروازه بان دعوت شده هست و باید دید می تواند تا پایان در جمع آنها باقی بماند یا خیر.

بازگشت سعید آقایی و احمد عبدالله زاده هم از دیگر نکات جالب این لیست است. سعید اقایی در ترکیب سپاهان به روزهای خوب خود برگشته و احمد عبدالله زاده هم جزو لیست کلی کی روش بومده و هرازگاهی شاهد حضور او بوده ایم و حالا بار دیگر نام او در میان دعوت شده ها به چشم می خورد.

باید دید این نفرات تا پایان می توانند در جمع نفرات نهایی باقی بمانند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز