خبرگزاری کار ایران

بازی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان تکرار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۴۲

بازی جنجالی روز گذشته میان سپاهان و پرسپولیس در اصفهان ممکن است تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار روز گذشته سپاهان - پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان که جنجال و حواشی زیادی هم به همراه داشت ممکن است طی ما‌ه‌های آینده و اینبار در جام حذفی تکرار شود.

بر این اساس در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی، تیم داماش گیلانیان که در دو بازی پیشین خود میهمان بوده، از سایپا میزبانی خواهد کرد و در دیگر دیدار این مرحله تیم سپاهان با یکی از تیم های سپیدرود، پدیده و پرسپولیس دیدار خواهد کرد.

با توجه به اینکه طبق قرعه، دو تیم داماش و ساییا باید به مصاف هم بروند و اینکه داماش در سه دیدار قبلی خود میهمان بوده است، برابر شاگردان علی دایی میزبانی مسابقه نیمه نهایی را برعهده خواهد داشت.

یک پای دیگر نیمه نهایی جام حذفی سپاهان است، اما باید دو مسابقه برای مشخص شدن حریف طلایی پوشان انجام شود. سپیدرود و پرسپولیس ابتدا در رشت برابر هم قرار می گیرند و سپس برنده این دیدار با پدیده مصاف می دهد تا رقیب سپاهان در نیمه نهایی مشخص شود.

با این وصف در صورتی که پرسپولیس بتواند در رشت از سد شاگردان کریمی عبور کند و سپس در تهران پدیده را هم شکست دهد، بار دیگر شاهد یک ال کلاسیکوی دیگر در ورزشگاه نقش جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز