خبرگزاری کار ایران

آقا فرشید زد من هم از او تقلید کردم و گل زدم

آذری: گل اولم برای استقلال حسابی چسبید

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۹۰

آذری که حسابی از گل اولی که برای استقلال به ثمر رسانده کیف کرده است از شرایط تیم شفر می‌گوید که هدفی جز قهرمانی ندارد

به گزارش ایلنا، استقلال در رشت توفانی در باران به راه انداخت و توانست با 5 گل تیم علی کریمی را گلباران کند. در این پنج گلی که استقلال به سپیدرود رشت زد هافبک‌های دفاعی آبی‌ها نقش بسزایی داشتند و بعد از فرشید باقری که موتور گلزنی‌اش روشن شده حالا رضا آذری دیگر جوان هم‌پست او هم چنین شرایطی را پیدا کرده و نشان داده می‌تواند یکی از استعدادهای تاثیرگذار استقلال برای آینده باشد.

آذری که حسابی از گل اولی که برای استقلال به ثمر رسانده کیف کرده است از شرایط تیم شفر می‌گوید که هدفی جز قهرمانی ندارد و این جایگاه را اصلا برای تیم رضایتبخش نمی‌داند.

از بازی با سپیدرود و برد خوبی که استقلال به دست آورد شروع کنیم.

بازی خیلی خوبی بود و توانستیم یک برد پرگل را در ادامه روند خوبی که به دست آوردیم، کسب کنیم. این برد مهم بود و با یک بازی پرگل همراه شد که دل هواداران را شاد و لذت آن را دوچندان کرد.

بعد از این برد پرگل مقابل سپیدرود بعضی از کارشناسان گفتند که زدن این تعداد گل به تیم علی کریمی کار سختی برای استقلال نبوده و حتی باید بیشتر هم گل می‌زدند.

اینکه باید بیشتر گل می‌زدیم را قبول دارم و شاید تعداد گل‌هایی که به سپیدرود می‌زدیم اگر کمی تمرکز داشتیم و خوش‌شانس بودیم به مراتب بیشتر از 5 گل می‌شد. با این حال اینکه می‌گویند کار آسانی داشتیم را قبول ندارم. در ادامه روند خوبی که استقلال پیدا کرده است جلوی سپیدرود هم یک بازی حساب شده را به نمایش گذاشت. از بازی با نفت آبادان همه بازیکنان، کادرفنی، مدیریت باشگاه هم‌قسم شدیم که این چهار بازی را با برد به اتمام برسانیم که خدا را شکر سه تا را برده‌ایم و یک بازی با پدیده داریم که پیروزی در آن باعث می‌شود نیم فصل را خوب تمام کنیم.

پس به نظر تو استقلال شرایط خوب خودش را پیدا کرده و از آن فشار و بحرانی که در آن گیر کرده بود، خارج شد؟

شرایط خوب است اما جایگاه اصلی استقلال قطعا این نیست و باید بهترین در ایران و آسیا باشیم. بدون شک رتبه‌ای جز اولی استقلال و هواداران را راضی نمی‌کند. قطعا با این شرایطی که پیش می‌رویم به آن چیزی که خواسته همه اعضای تیم و باشگاه و همچنین هواداران است نزدیک خواهیم شد.

پس به قهرمانی استقلال خیلی امیدوار هستی؟

صددرصد! همه عزم مان را جزم کرده‌ایم برای این بازی و خدا را شکر در هر پست بهترین‌ها را داریم که می‌توانند در این مسیر حسابی به کادرفنی کمک کنند.

در چند بازی قبلی به میدان نرفتی. مصدوم بودی؟

نه، مصدومیتی نداشتم و تنها به من بازی نرسید. این بازی کادرفنی و آقای شفر به من اعتماد کرد و خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

اولین گل خودت را هم برای استقلال به ثمر رساندی؟

واقعا از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. باور نمی کنید چقدر زدن این گل که اولین گل من برای استقلال بود به من چسبید و شیرینی این برد را برای من دو چندان کرد. بعد از بازی هم آقای شفر و هم دیگر بازیکنان تیم زدن اولین گل را به من تبریک گفتند و واقعا از همه آنها ممنون هستم.

به نظر می‌رسد هافبک دفاعی‌های استقلال بهتر از مهاجمان این تیم گل می‌زنند. بعد از فرشید باقری که موتور گلزنی‌اش روشن شده تو هم گلزنی کردی.

آقا فرشید (باقری) شرایط خوب خودش را ادامه می‌دهد و قطعا با همین فرمان هم ادامه خواهد داد. در این بازی آقا فرشید زد من هم تقلید کردم و زدم (خنده). در استقلال اما این حرف ها نیست و همه تیم در تلاش هستند تا بتوانند به تیم کمک کنند و تیم نتیجه بگیرد. به همین خاطر اینکه چه کسی و در چه پستی گلزنی کند اصلا مهم نیست و خوشحالم که نتیجه زحمات دیگر بازیکنان را می‌توانیم به ثمر برسانیم.

با این اوصاف فکر می‌کنی بازهم شفر به تو اعتماد کند و بیشتر به تو بازی برسد؟

بحث اعتماد به آقای شفر برمی‌گردد و اینکه ایشان چه زمان و در چه مسابقه‌ای بخواهد از بازیکن بهره ببرد. با این حال مهم نتیجه گرفتن استقلال است و من هم در کنار دیگر بازیکنان تیم و به خصوص جوان‌ترها اگر فرصتی برای بازی کردن پیدا کنم در هر مقطعی سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز