خبرگزاری کار ایران

آقاخان نه گفت، گرو قطعی است، تیموری شاید!

نکونام به دنبال سه استقلالی برای نیم فصل دوم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۶۳

نساجی که در نیم فصل اول بیشترین مساوی را به دست آورده بود حالا برای نیم فصل دوم قصد دارد تغییر سیستم دهد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام با پیروزی مقابل پیکان نیم فصل را با امیدواری به آینده به پایان رساند. نساجی که در نیم فصل اول بیشترین مساوی را به دست آورده بود حالا برای نیم فصل دوم قصد دارد تغییر سیستم دهد. نساجی‌ها حالا با یک سبک تهاجمی به دنبال کسب امتیازات حداکثری در نیم فصل دوم لیگ هجدهم هستند. در چند بازی آخر با اضافه شدن امید سینک به ترکیب اصلی نشانه‌های این اتفاق در تیم نکونام به چشم آمد.

حالا شنیده می‌شود لیست داده شده از سوی نکونام شامل مهاجم‌ها و هافبک‌های تهاجمی است. الحاجی گرو، محتمل‌ترین گزینه برای پیوستن به نساجی است.

حتی شنیده می‌شود کارهای این انتقال مراحل پایانی‌اش را پشت سر گذاشته و با رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی این مهاجم نه چندان محبوب نزد هواداران استقلال از این تیم جدا شده و به نساجی می‌رود!

مدیران دو باشگاه برسر این انتقال به توافقاتی دست یافتند و به نظر می رسد جدا از حاجی گرو نساجی ها به دنبال یک یا دو بازیکن دیگر استقلال هم باشند به خصوص بازیکنانی که در نیم فصل اول کمتر بازی کرده‌اند.

میثم تیموری و مرتضی آقاخان دو بازیکن دیگر مدنظر نکونام برای پیوستن به نساجی هستند. البته شنیده می‌شود آقاخان به نساجی‌ها پاسخ منفی داده و قصد دارد آینده‌اش را در استقلال جست و جو کند تا در قائمشهر. اما میثم تیموری به دلیل پارگی رباط صلیبی و عدم اعتقاد شفر، به احتمال زیاد در نیم‌فصل دوم به نساجی بپیوندد چرا که او طبق شنیده‌ها در لیست مازاد پیرمرد آلمانی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز