خبرگزاری کار ایران

حمله تند سرمربی آپوئل به گوچی؛ رضا در آستانه جدایی/ پرسپولیس، استقلال یا تراکتورسازی؛ بمب بزرگ نصیب چه تیمی می شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۱۴

رضا قوچان نژاد در آستانه جدایی از آپوئل قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت مونو آپوئل قبرس، پائولو ترامزانی در واکنش  به این پرسش که آیا زمان بازی برای نوربرت بالوگ (مهاجم 22 ساله مجارستانی) در ترکیب تیم آپوئل رسیده یا همچنان رضا قوچان‌نژاد شانس بازی خواهد داشت گفت: یک واقعیت را باید بگویم که نوربرت جوان در چند دقیقه بازی قبلی برابر آپولون بهتر از رضا قوچان‌نژاد در بازی‌های چند ماه اخیر نشان داد. او با وجود قد بلند 197 سانتی‌متری می‌تواند به خوبی با پاهایش فوتبال را بازی کند.

سرمربی تیم آپوئل قبرس ادامه داد: نوع بازی نوربرت بالوگ بر خلاف رضا قوچان‌نژاد است که به طور معمول در یک محیط مربعی حرکت می‌کند و منتظر ایجاد فرصتی از سوی دیگر همبازیانش می‌ماند! البته ما بازیکنانی دیگری همانند کازو و نوسه را در خط حمله در اختیار داریم که می‌توانند تقویت‌کننده آپوئل باشند.

با این حال به نظر می رسد جدایی قوچان نژاد در زمستان تقریبا قطعی است و این بازیکن از آپوئل جدا خواهد شد. حالا احتمال پیوستن او به یکی از تیمهای تراکتورسازی، پرسپولیس یا استقلال که شنیده می شود خواهانش هستند بیشتر و بیشتر به او نزدیک شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز