خبرگزاری کار ایران

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با ایلنا:

فقط از تیم ملی قهرمانی می خواهیم؛ این حواشی به بازیکنان ربطی ندارد/ پرسپولیس و استقلال برای ما هستند؛ آقای ایکس پولهایش را جای دیگری خرج کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۵۹

پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره خصوصی سازی این دو باشگاه صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با ایلنا درباره حال و هوای فوتبال ایران در فاصله حدود یک ماه تا آغاز این رقابت ها اظهار داشت: یکی از افتخارات هر فوتبالیستی است که بتواند در رده ملی به درجات بالا راه پیدا کند. اول جام جهانی و بعد جام ملت ها است که خداراشکر این افتخار نصیب من شد.

وی در ادامه افزود: موفقیت در جام ملت ها چیزی است که آماده سازی لازم را می خواهد. خوشبختانه آقای کی روش درایت این گونه تورنمنت ها را دارد. امیدوارم که در انتخابات کج سلیقگی به وجود نیاید و ایشان به اینده فوتبالمان هم نظر بیشتری داشته باشند. گروه ما گروه سختی نیست اما ما باید قهرمان شویم. غیر از قهرمانی هر اتفاقی رخ بدهد مردم توقعشان بالا رفته و چندان باب میل نخواهد بود. همه از تیم ملی انتظار بالایی دارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین درباره حواشی پیرامون فضای فوتبالی ایران تصریح کرد: آقای برانکو یکی از مدعیان فوتبال ایران است و در این سه سال هم نشان داده اند که جزو بهترین ها هستند. در دنیای حرفه ای قابل قبول نیست که دستیار بیاید درباره کادر فنی تیم امید یا بزرگسالان نظر بدهد. اصلا اتفاق جالبی نیست و فقط در ایران ما رخ می دهد. رسانه ها هم به این مساله دامن می زنند. یک ملت 80 میلیونی پشت این تیم هستند و همه از جمله بازیکنان باید به این مهم فکر کنند. باید برای موفقیت این پرچم سه رنگ تلاش کنند. اینکه بگویند به خاطر فضای فوتبالی و توهین های کی روش به برانکو یا برعکس نتوانستم بازی کنم قابل قبول نیست. فوتبالیست باید کار خودش را انجام دهد و به حواشی کاری نداشته باشد. بله تاثیرگذار هست اما اینکه چه کسی به این مساله دامن می زند به بازیکن ارتباطی ندارد. طرفدارها هم طرفدار تیم ملی باشند و روز جام ملت ها همه ملی هستیم. اینگه هواداران خود را آب و آتش می زنند قابل قبول نیست و همه باید در جام ملت ها شاهرگمان را برای تیم ملی بدهیم.

وی درباره خصوصی سازی سرخابی های پایتخت بیان داشت: پرسپولیس و استقلال مال ما هستند. برای مایی که در این تیمها بازی کردیم و بخیه خوردیم. این باشگاه ها برای علی پروین و امثال ایشان و ما ها هست. سهامداران اصلی ما هستیم. این که بخواهند استقلال و پرسپولیس را بین ارگان های دیگر تقسیم کنند قابل قبول نیست. تماشاگران ما را می شناسند. ما بازی کردیم که استقلال و پرسپولیس بالا رفتند. البته که همیشه این دو باشگاه بزرگ بوده اند. چه کسی بهتر از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال؟ چه کسی بیشتر از علی پروین در این باشگاه بوده و زحمت کشیده است؟ آقای ایکس که میلیاردی پول دارد برود جای دیگر خرج کند. اینجا خانه ما است و امیدوارم با درایت آقای شیرینی و آقای پروین و بقیه دوستان پرسپولیس به جایگاه خودش برگردد.

محمدرضا مهدوی درباره حضور در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس و اینکه پیش از این در استقلال هم بازی کرده و حالا طرفدار کدام یک از این دو تیم است گفت: من عرقم به همه پیراهن هایی که در آن بازی کردم هست. از نیروی زمینی که بازی را در آنجا شروع کردم تا توحید ایزدمهرآباد و استقلال و پرسپولیس و سپاهان و پاس. همه می دانند که یک عمر است در پرسپولیس کار می کنم و تمرین می کنم. حدود هفت سال است که اینجا حضور دارم. سپاهان هم قرار است دیداری ترتیب بدهد و گفتم با کله می آیم. به من گفتند مگر در تمرین پرسپولیس نیستی؟ که من گفتم چه ربطی دارد؟

وی در پایان درباره اینکه او هم مانند سید صالحی در تیمهای بزرگ فوتبال ایران بازی کرده استگفت: من در پاس هم بودم ولی سید در آن تیم حضور نداشت. من سید مهدی را هم خیلی دوست دارم. هیچ وقت علیه من توهین نکردند. چون همیشه با تمام وجودم بازی کردم. برای من فرقی ندارد. به پیراهنم تعصب دارم. اما پرسپولیس خانه من است و به من احترام می گذارد. علی پروین هم اسطوره من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز