خبرگزاری کار ایران

عالیشاه - فخرالدینی؛ دوئل جذاب به یاد درگیری معروف در دربی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۰۵

هافبک چپ پرسپولیس و مدافع راست ذوب آهن تقابل جذابی در دیدار امروز خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار امروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن که بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر است، پر از تقابل‌های جذاب و دیدنی است که یکی از آنها می‌تواند رویارویی امید عالیشاه و میلاد فخرالدینی باشد.

این دو بازیکن علاوه بر اینکه مهره‌های کلیدی تیم‌شان هستند و عملکردشان می‌تواند تعیین کننده باشد، تقابلی در گذشته داشتند که به درگیری و جنجال کشیده شد.

در دربی 79 در لیگ چهاردهم بود که استقلال و پرسپولیس با هدایت قلعه‌نویی و درخشان به مصاف هم رفتند و در پایان سرخپوشان به برتری 2-1 دست یافتند. در آن بازی رکورد 12 بازی بدون باخت قلعه‌نویی در دربی شکسته شد.

در روزی که استقلال به خاطر درگذشت غلامحسین مظلومی با پیراهن مشکی به بازی رفته بود، در دقایقی میان امید عالیشاه و میلاد فخرالدینی درگیری پیش آمد که نمود خود را در بازی نشان داد.

عالیشاه دقایقی بعد گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند و به خاطر خارج کردن پیراهنش در شادی پس از گل کارت زرد دوم را گرفته و از زمین اخراج شد.

با گذشت 4 سال از آن روز باید دید تقابل این دو بازیکن که باتجربه‌تر از قبل شده‌اند به موفقیت کدامیک منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز