خبرگزاری کار ایران

حمله دوباره مورینیو؛ ویروسی به نام پوگبا!

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۵۸

در حالی که مدتی بود رابطه مورینیو و پوگبا کمی شکل عادی به خود گرفته بود، اکنون خبر می‌رسد آتش این اختلافات دوباره شعله‌ور شده است.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد شنبه شب در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در خانه ساوتهمپتون با جبران عقب‌افتادگی 2 بر صفر، در نهایت نتیجه را به تساوی 2 بر 2 کشاند و یک امتیاز از این بازی گرفت که ژوزه مورینیو بعد از این بازی از عملکرد بازیکنان خط میانی‌اش ابراز نارضایتی کرد که به نظر می‌رسد منظور او بیشتر پل پوگبا بوده است.

نشریه «دیلی‌ رکورد» انگلیس خبر داده که بعد از بازی، ژوزه مورینیو در رختکن منچستریونایتد هافبک فرانسوی‌اش را مورد انتقاد شدید قرار داده و او را «ویروس» خطاب کرده است. این نشریه به نقل از یکی از منابع خود در منچستریونایتد نوشته که مورینیو در رختکن به پوگبا گفته است: «تو بازی نمی‌کنی. تو به هم‌تیمی‌ها و هواداران احترام نمی‌گذاری و ذهنیت افراد صادق و خوب اطرافت را از بین می‌بری.»

درگیری لفظی میان پوگبا و مورینیو پس از حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه انگلیس شدت گرفت و انتشار ویدئویی از صحنه مشاجره این دو در تمرینات شیاطین سرخ هم این اختلاف را آشفته‌تر کرد. پوگبا در بازی ساوتهمپتون عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد و در نیمی از 30 نبرد تن به تن ناموفق بود. مورینیو حتی در کنفرانس پس از بازی نیز به خط هافبک تیمش تاخت و از عملکرد بازیکنان خط میانی تیمش انتقاد کرد و گفت: «ما در خط میانی سگ‌های دیوانه زیادی نداشتیم که بخواهند توپ را گاز بگیرند و حریف را تحت ‌فشار قرار دهند. حالا به نظر می‌رسد این نقد بیشتر از پوگبا بوده.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز