خبرگزاری کار ایران

ماموریت سروقامتان در مانیل، انجام شد/ سلام به جام جهانی بدون فوق ستاره ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۲۳

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست فیلیپین صعود خود به جام جهانی را قطعی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 امروز به مصاف فیلیپین رفت و با نتیجه 78 بر 70 به پیروزی رسید.

در این بازی که از ساعت 15 آغاز شد ملی پوشان کشورمان بازی برابری را از همان ابتدا مقابل حریف خود انجام دادند. کوارتر اول و دوم 20 بر 19 و 19 بر 16 به سود فیلیپین خاتمه یافت.

میثم میرزایی در همان نیمه اول با دریافت چهارمین خطای خود به اجبار نیمکت نشین شد تا تنها خطای باقیمانده برای وقت‌های دیگر بازی حفظ شود. برخلاف سایر بازیکنان بلند قد، روزبه ارغوان در زیر حلقه بیشترین ریباندها و بلاک‌ها را انجام می‌داد و چندین امتیاز را از فیلیپینی‌ها گرفت.

همچنان مشکل گلزنی در تیم ملی دیده می‌شد و پنالتی‌های زیادی از دست رفت و در پرتاب‌های سه امتیازی نیز ناموفق بودیم و چشم‌ها فقط به دستان یخچالی و جمشیدی بود.

در نیمه دوم اما داستان متفاوت بود. ماشین گلزنی ایران یعنی محمد جمشیدی راه افتاده بود و یک تنه امتیاز|آوری می‌کرد و در دفاع نیز سازماندهی بهتری داشتیم. نتیجه کوارتر سوم 15 بر 15 به پایان رسید.

کوارتر چهارم هم همین روند ادامه داشت و جمشیدی برگ برنده ایران در حمله و روزبه ارغوان در زیر حلقه بود، اما حدود 4 دقیقه مانده بود که ارغوان با دریافت پنجمین خطای خود از بازی اخراج شد تا کارمان سخت شود.

با وجود اینکه کوارتر چهارم را خوب شروع کرده بودیم و 5 امتیاز هم پیش افتادیم، اما به یک باره تمرکز بازیکنان به هم ریخت و پرتاب سه امتیازی استثنایی یار فیلیپین فیلیپین را به بازی برگرداند.

در یکی دو دقیقه آخر برنده و بازی لحظه‌ای تغییر می‌کرد، اما بازی خوب بچه‌ها جواب داد و ایران این کوارتر را 28 بر 16 به برتری رسید و در نهایت 78 بر 70 پیروز شد و به جام جهانی صعود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز