خبرگزاری کار ایران

هوگوپوشان کشورمان بر سکوی نخست جهان ایستادند/ هت‌تریک قهرمانی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۰۵

در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان 2018، مردان تکواندوکار کشورمان با کسب 3 مدال طلا و یک برنز موفق شدند بر سکوی قهرمانی جهان بایستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان با حضور 25 کشور از روز پنجشنبه- 8 آذرماه به میزبانی "ریو دو ژانیرو" برزیل آغاز و بامداد امروز (دوشنبه - 12آذرماه) به پایان رسید.

مردان تکواندوکار کشورمان با کسب 3 مدال طلا و یک مدال برنز موفق شدند برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت نمایند.

تیم روسیه با 2 مدال طلا، یک نقره و سه برنز نایب قهرمان شد؛ چین با یک مدال طلا، 3 نقره و یک برنز بر سکوی سومی ایستاد و مراکش با یک طلا و یک برنز عنوان چهارمی را کسب کرد.

حمیدرضا صدری، محمد کاظمی، هادی تیران‌ولی‌پور، امیرمحمد بخشی، رامین حسین‌قلی زاده، عرفان ناظمی، عرفان حیدری و محمدرضا اینانلو ترکیب تیم کشورمان را تشکیل داده بودند که صدری، کاظمی و بخشی بر سکوی قهرمانی ایستادند و هادی تیران ولی پور نیز مدال برنز را کسب کرد.

همچنین محمدرضا زوار عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و حمیدرضا صدری نیز عنوان فنی ترین بازیکن را به خود اختصاص داد. هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ افتخارآفرینان کشورمان ساعت 10 صبح روز چهارشنبه - 14 آذرماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز