خبرگزاری کار ایران

اعتقاد پایان ناپذیر شفر به هافبک منچستری

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۲۳

نومایر علیرغم سابقه حضور در منچستریونایتد تا به اینجای فصل هنوز نتوانسته انتظارات را در ترکیب آبی پوشان برآورده کند و این در حالی است که سرمربی آلمانی همچنان اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد.

به گزارش ایلنا، مارکوس نویمایر هر زمان که برای استقلال بازی کرده سعی خود را کرده تا توانایی‌هایش را نشان دهد اما شاید یک بی‌انگیزگی باعث شده این بازیکن هرگز به یک بازیکن ثابت تبدیل نشود.

 نویمایر در بازی با صنعت نفت هم در دقیقه 80 وارد زمین شد و چند دقیقه بعد با یک و دوی دیدنی با طارق همام و یک دریبل زیبا ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که توپش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 درباره نویمایر گفته می‌شود بازیکن بسیار باکیفیتی در تمرینات نشان داده است ولی او انگیزه لازم را ندارد و هنوز با شرایط زندگی در ایران خود را وفق نداده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد شفر نقش مهمی در ایجاد انگیزه در نویمایر دارد و این بازیکن اگر از نظر ذهنی آماده باشد استقلال به هیچ عنوان نیاز به بازیکن جدید حس نمی‌کند.

 در روزهایی که بحث بازگشت جباروف به استقلال داغ شده است، به نظر می‌رسد شفر در صورتی که بتواند نویمایر را آماده 90 دقیقه بازی کردن کند، بعید است آبی‌ها در پست هافبک بازیساز نیاز به بازیکن داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز