خبرگزاری کار ایران

محرومیت دو ساله برای بانوی اسنوکرباز ایران

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۰۵

بانوی اسنوکرباز ایران به واسطه ماجرای مربوط به مصاحبه‌اش از سوی کمیته انضباطی با محرومیتی دو ساله مواجه شد.

به گزارش ایلنا، ماجرای محرومیت عجیب و غریب بانوی اسنوکرباز ایران این روزها سر و صدای زیادی به راه انداخته است. اکرم محمدی سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آخرین میز باشگاهش را فروخته تا هزینه شرکت در مسابقات را فراهم کند. پس از این اظهارنظر بود که وزارت ورزش اعلام کرد تمام هزینه‌های این سفر را به فدراسیون پرداخت کرده و جنجالی به راه انداخت که خیلی زود فروکش کرد. با این حال این بازیکن در تمام ماه‌های گذشته به خاطر این مصاحبه از فعالیت‌ محروم بود. آن‌‌هم بدون اینکه جلسه کمیته انضباطی برایش برگزار شود! اتفاقی که اعتراض او را طی روزهای گذشته به همراه داشت و حالا فدراسیون بولینگ و بیلیارد در اقدامی عجیب کمیته انضباطی تشکیل داده و او را محروم کرده است!

 برگزاری کمیته انضباطی با چند ماه تاخیر!

اکرم محمدی امینی با رای نهایی کمیته انضباطی دو سال از حضور در اماکن و رویدادهای ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس محروم شد.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس اعلام کرد که جلسه کمیته انضباطی فدراسیون دیروز شنبه از ساعت ۹:۰۰ صبح در محل فدراسیون بولینگ و بیلیارد به منظور رسیدگی به تخلفات انضباطی اکرم محمدی برگزار و پس از بررسی سوابق و استماع اظهارات وی، رای بدوی مبنی بر ۲ سال محرومیت از حضور در اماکن و رویدادهای ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس (یک سال تعلیق) صادر شد.

رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می‌گوید متاسفانه هر بار به این خانم تذکر داده شد اما او هیچ توجهی به این اخطارها نمی‌کرد. هاشم اسکندری، رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس پیش از برگزاری جلسه کمیته انضباطی درباره حواشی مربوط به محرومیت اکرم محمدی امینی، نخستین بانوی مدال‌آور بیلیارد ایران و جلسه کمیته‌ انضباطی گفت: «هر فدراسیونی یک کمیته‌ انضباطی دارد که درباره مسائل انضباطی و درونی آن رشته احکام انضباطی می‌دهد و فکر نکنم نیازی باشد تا درباره دلایل اصلی محرومیت محمدی صحبت کنم اما مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا حقی از بازیکن تضعیف نشود و شرایط به نفع او باشد.» او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل محرومیت اکرم محمدی مصاحبه سال گذشته او است یا خیر؟ نیز گفت: «به نظرم این بانوی ورزشکار در این باره سیاه‌نمایی کرده است. در این مدت او سعی کرده است با انحراف افکار عمومی شرایط را به ضرر ما تغییر دهد اما واقعا این محرومیت به دلیل مصاحبه نبوده است و مطمئنا این بانوی اسنوکرباز به خاطر مسائل انضباطی و پس از بی‌توجهی به چندین بار اخطار محکوم شده است. من این‌قدر شخصیت کوچکی ندارم که به خاطر مصاحبه یک بانوی مدال‌آور او را تنبیه کنم و اصلا در حیطه وظایفم نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز