خبرگزاری کار ایران

آمار ضعیف برانکو مقابل تیمهای اصفهانی/ پیروزی در یک پنجم مسابقات؛ احتمال باخت به 42 درصد رسید!

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۱۹

پرسپولیس با برانکو برای پانزدهمین بار مقابل تیمهای اصفهانی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب تنها بازی باقیمانده هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این دیدار بین دو تیم با دو وضعیت متفاوت به انجام می رسد. پرسپولیس در کورس قهرمانی نیم فصل است و ذوب آهن در یکی از بدترین فصول خود در میان تیمهای پایین جدولی است. 

برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس برای پانزدهمین بار به مصاف تیمهای اصفهانی می رود. او سیزده بار در لیگ و یک بار در جام حذفی مقالبل آنها قرار گرفته است که حاصل آن 3 برد، 5 مساوی و 6 باخت بوده است. پروفسور هرچقدر مقابل تیمهای تبریزی و همچمنین نمایندگان دیگر شهرها موفق بوده در برابر دو تیم اصفهانی تنها سه بار برنده شده و تنها در 21 درصد بازی ها برنده شده است.

پرسپولیس حالا باید با ذوب آهنی پیکار کند که فقط یک بار توانسته آنها را شکست دهد و آن هم فصل پیش در آزادی بود که با 4 گل تیم امیر قلعه نویی را از پیش رو برداشتند. 4 باخت، دو مساوی و یک برد حاصل کار برانک مقابل تیم سفید و سبز پوش اصفهانی بوده است و حالا باید دید دومین پیروزی او سرانجام حاصل می شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز